تاریخ : 09 فروردین 3 12:54
3
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

آغاز پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین

  • کد خبر : 215152
  • 21 شهریور 0 13:18
آغاز پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با مشارکت بانک‌های عامل در قزوین خبر داد.

وحید انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: اعتبارات این طرح به میزان ۴۰ میلیارد تومان در ۲ مرحله ابلاغ شده و تا پایان سال جاری پرداخت این تسهیلات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این تسهیلات با بهره چهار درصد و به صورت قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود و بازپرداخت آن نیز حداکثر پنج ساله خواهد بود.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین ابراز کرد: متقاضیان در رشته‌های ۱۶ گانه مصوب باید به سامانه مشاغل خانگی به آدرس https://mkh.mcls.gov.ir/ مراجعه و برای ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

انتظاری گفت: امسال برنامه ریزی کرده ایم که ۸۰ درصد اعتبارات ابلاغی مشاغل خانگی را به مشاغل پشتیبان و حمایت کننده مشاغل خرد پرداخت کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: تعاونی‌ها و کارآفرینی‌های زنان می‌توانند به عنوان پشتیبان در این طرح ثبت نام کنند و تسهیلات تا سقف ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

وی بیان کرد: سقف تسهیلات در این مرحله،  چون چندین برابر تسهیلات مشاغل خانگی در بخش مستقل است نظارت‌های مستمر بر آن صورت می‌گیرد تا از انحراف تسهیلات از اهداف تعیین شده جلوگیری به عمل آید.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین در پایان تاکید کرد: در سال ۹۹ با همکاری دو بانک توسعه تعاون و رفاه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سطح استان پرداخت شده بود.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215152

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.