تاریخ : 10 فروردین 3 10:12
3
معاون سیاسی-امنیتی استاندار قزوین:

40 درصد جمعیت واجد شرایط استان واکسینه شدند

  • کد خبر : 215174
  • 22 شهریور 0 09:30
40 درصد جمعیت واجد شرایط استان واکسینه شدند
منوچهر حبیبی گفت: با اقدامات مناسبی که در کمیته واکسیناسیون انجام شده است بیش از 40 درصد جمعیت واجد شرایط استان واکسن کرونا زدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص؛ منوچهر حبیبی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با اقدامات مناسبی که در کمیته واکسیناسیون انجام شده است بیش از 40 درصد جمعیت واجد شرایط استان واکسن کرونا زدند.

وی افزود: با روند شتاب واکسیناسیون پیش‌بینی می‌شود تا اواخر شهریور ماه 50درصد جمعیت واجد شرایط واکسینه شده باشند و امیدواریم تا آذر ماه تمامی افراد واجد شرایط واکسینه شوند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین تاکید کرد: مدارس از اول مهر ماه بازگشایی خواهند شد و درخواست ما این است هیچگونه اطلاع‌رسانی و مصاحبه‌ای در خصوص بازگشایی حضوری انجام نشود تا شرایط واکسیناسیون به طور کامل برای بازگشایی مدارس انجام و این موضوع توسط ستاد ملی کرونا اعلام شود.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با بررسی‌های لازم رانندگان سرویس مدارس، اولیا دانش آموزان و فرهنگیانی که واکسینه نشده‌اند را در اولویت واکسیناسیون قرار دهیم.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215174

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.