تاریخ : 10 فروردین 3 01:00
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

آموزش مجازی اهداف تعلیم‌وتربیت را محقق نکرد

  • کد خبر : 215175
  • 22 شهریور 0 10:14
آموزش مجازی اهداف تعلیم‌وتربیت را محقق نکرد
حسنعلی اصغری گفت: با شرایط آموزش مجازی تمامی اهداف تعیین شده در نظام تعلیم و تربیت تحقق پیدا نکرده است چراکه باید به اهداف بلند در نظام تعلیم و تربیت توجه شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، حسنعلی اصغری در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع بازگشایی مدارس جلسات متعددی در این باره تشکیل شده است تا بتوانیم بازگشایی شکوهمندی را رقم بزنیم.

وی افزود: همچنین در این جلسات موضوعات مهمی همچون حفظ سلامت فرزندان سرزمین، جلوگیری از افت تحصیلی و دستیابی به کیفیت آموزش مطلوب از موارد مهم شمرده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: با شرایط آموزش مجازی تمامی اهداف تعیین شده در نظام تعلیم و تربیت تحقق پیدا نکرده است چراکه باید به اهداف بلند در نظام تعلیم و تربیت توجه شود.

اصغری گفت: در تحقق بخشی از آرمان ها موفق نبوده‌ایم و علت اصلی عدم حضور فیزیکی دانش‌آموزان به دلیل شرایط کنونی در مدارس است.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر چه بیان می‌کنیم نتایج پیش بینی شده آموزشی دلخواه حاصل نشده است اما با تلاش‌های بسیار و با وجود شیوع کرونا از اسفند 98 تا کنون توانسته‌ایم تا 11رتبه رشد در کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: روز اول مهر یک روز ملی و نوروز دانش و آگاهی است و این موضوع خاص آموزش و پرورش نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان درباره موضوع سوادآموزی تاکید کرد: افزایش درصد با سوادی در حداقل زمان ممکن از اهداف شتاب بخشی به امر سواد آموزی است و استان قزوین با 99.7 درصد با سوادی جزو برترین استان‌ها از نظر باسوادی در محدوده سنی 10 تا 49 ساله و بالاتر از میانگین کشوری که 96 درصد می‌باشد، است.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215175

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.