تاریخ : 10 فروردین 3 14:07
3
بازرس کل استان خبر داد

بازدید میدانی از بخش های مختلف مزار شهدای قزوین

  • کد خبر : 215176
  • 22 شهریور 0 16:31
بازدید میدانی از بخش های مختلف مزار شهدای قزوین
عبدالله آقا علیجانی گفت: در پی ابهامات و دغدغه های مطرح شده در سطح افکار عمومی نسبت به مزار شهدای قزوین بازدید از این مکان انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، در راستای پیگیری دغدغه‌های مطروح در سطح افکار عمومی در خصوص مزار شهدای شهر قزوین بازرس کل استان قزوین به اتفاق هیات همراه با حضور در بخش‌های مختلف مزار شهدای قزوین از طرح‌های عمرانی و فرهنگی بازدید کردند.

 

عبدالله آقا علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مربوطه اظهار کرد: خاستگاه بسیاری از بازدیدهای میدانی و بررسی های حائز اولویت متاثر از سنجش، تحلیل و بررسی مستمر افکار عمومی، و به منظور رفع ابهامات و دغدغه های به حق و قانونی کنشگران رسانه‌ای پیرامون نارسائی‌ها، آسیب‌ها و فرصت‌های مختلف استان صورت پذیرفته است.

 

وی افزود: نتایج حاصله از بررسی‌ها نقش به سزایی را در سمت دهی، برنامه‌ریزی و تعیین برنامه‌های آتی نظارت و بازرسی از دستگاه های اجرای استان ایفا خواهند نمود؛ فلذا دراین راستا حفظ و تقویت تعامل مناسب رسانه‌ها و افکار عمومی با دستگاه نظارتی امری بدیهی و ضروری است.

 

بازرس کل استان قزوین تاکید کرد: ضمن استماع توضیحات مسئولان ذیربط درخصوص طرح‌ها ، برنامه‌ها و فعالیت‌های مزار شهدای قزوین، نسبت به بررسی عملکرد ادوار مختلف این مجموعه دستورات لازم را صادر شده است.

 

 

آقا علیجانی اذعان کرد: چنانچه کارکنان و شهروندان محترم درخصوص عملکرد و اقدامات متولیان مجموعه مزارشهدای قزوین شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 33373929 تماس حاصل فرمایند.

 

این مقام مسئول در پایان گفت: سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215176

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.