تاریخ : 10 فروردین 3 17:44
3
کاندیدای تصدی شهرداری قزوین:

قزوین از سوءمدیریت رنج می‌برد/ به دنبال تحول در جنوب شهر هستم

  • کد خبر : 215193
  • 10 فروردین 3 17:44
قزوین از سوءمدیریت رنج می‌برد/ به دنبال تحول در جنوب شهر هستم
مهدی صباغی گفت: اولویت را بر اساس اصلاح سیستم مدیریتی قرار خواهم داد چراکه امروزه مردم و مسئولین از یکدیگر فاصله گرفته‌اند و این موضوع یک مشکل مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، جلسه بررسی کاندیداهای تصدی پست شهرداری قزوین در صحن علنی شورای شهر قزوین امروز با حضور چهار گزینه نهایی برگزار شد.

مهدی صباغ چهارمین گزینه‌ای بود که در معرض پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین در این جلسه اظهار کرد: مشکل مهم کنونی که در شهر قزوین مواجه هستیم، سوء مدیریت شهری است و در صورت تصدی پست شهرداری قزوین نیز مدیران بومی در اولویت بوده و از این گزینه‌ها در پست‌های شهرداری منصوب خواهم کرد.

وی افزود: استان قزوین نسبت به جمعیت و موقعیت جغرافیایی نباید با مشکلات مالی مواجه شود و در صورت تصدی شهرداری قزوین قطعا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در نظر خواهم گرفت.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین تاکید کرد: باید برای برطرف کردن مشکلات مدیریتی، درآمدی و منابعی موجود در شهر قزوین برنامه‌ریزی‌های دقیقی شود.

صباغی اذعان کرد: به علت مشکلاتی که در هشت سال گذشته برای کشور اتفاق افتاده است اکنون دیگر شهرداری مقبولیتی بین مردم ندارد و باید با مدیریت درست این موضوعات حل و اعتماد مردم جذب شود.

وی ادامه داد: با بستر مدیریتی موجود، شاهد فاصله طبقاتی هستیم و باید فرصت‌ها، تهدید‌ها و قوت‌ها را دسته‌بندی کنیم تا شاهد مشکلات این چنینی نباشیم.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین تاکید کرد: در خدمت رسانی به مردم باید فرهنگ سازی ایجاد شود چراکه اگر فاصله طبقاتی برداشته شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد؛ تصمیم دارم با هم اندیشی نخبه ها، از طرح ها و پروژه های علمی مطرح شده توسط آنان، استفاده کنم.

صباغی عنوان کرد: اولویت را بر اساس اصلاح سیستم مدیریتی قرار خواهم داد چراکه امروزه مردم و مسئولین از یکدیگر فاصله گرفته‌اند و این موضوع یک مشکل مدیریتی است.

کاندیدای تصدی شهردار قزوین تصریح کرد: مبنای ارزش‌ها برایم بسیار مهم است و معتقد هستم گره‌هایی را که با دست باز خواهد شد چرا باید با دندان باز کنیم و اگر شورا پاکدست و انقلابی باشد زیرمجموعه نیز اصلاح خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از افتخاراتم این است به جنوب شهر کمک کنم و برای تکمیل پروژه‌های شهری اقدام خواهم کرد.قدرت حرف اول را در مدیریت می‌زند و یک مدیر نباید ترسو باشد بلکه باید با استفاده از شیوه های تعامل حرکت کند.

صباغی تاکید کرد:  باید ساماندهی مدیران، سرمایه‌ها و ظرفیت‌ها انجام شود و برای ایجاد بافت فرهنگی در شهر برنامه‌ریزی کنیم چون ساماندهی و سازماندهی نقش اول در مدیریت است و قانون را مبانی مدیریتم قرار خواهم داد.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین بیان کرد: در صورت تصدی شهرداری برای تکمیل و اجرای پروژه‌ها وام‌های کلان خواهم گرفت و از انجام این مورد ابایی نخواهم داشت چون وقتی منابع مالی بالقوه نداریم باید از منابع مالی بالفعل استفاده کنیم.

صباغی در پایان گفت: برای پیشرفت باید به دنبال توسعه باشیم چراکه حتی با یک حرکت می‌توانیم بسترهای مناسب برای توسعه شهری ایجاد کنیم.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215193

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.