تاریخ : 10 فروردین 3 18:01
3
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان:

واکسیناسیون دانشجویان قزوینی آغاز شد

  • کد خبر : 215194
  • 23 شهریور 0 10:23
واکسیناسیون دانشجویان قزوینی آغاز شد
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین از آغاز واکسیناسیون دانشجویان این شهرستان در مراکز ویژه واکسیناسیون در سه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، رجا و آزاد اسلامی واحد قزوین خبر داد.

علیرضا مهرعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به تزریق واکسن کرونا به دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و دولتی در شهرستان قزوین اظهار کرد: از روز 20 شهریور 1400، دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، برای تزریق واکسن کرونا، با در دست داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی، می‌توانند به دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) و دانشگاه رجا واقع در خیابان نوروزیان مراجعه کنند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و غیر دولتی  نیز می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا، به دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، واقع در جاده باراجین (جاده سلامت) مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین در پایان عنوان کرد: دانشجویان قبل از مراجعه به مرکز واکسیناسیون مستقر شده در دانشگاه‌ها، از سلامتی لازم و مبتلا نبودن به کرونا ویروس مطمئن باشند و در صورت ابتلای قبلی به کروناویروس، بنا بر تشخیص پزشک، حداقل شش هفته از زمان بهبودی آنان گذشته باشد، سپس نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215194

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.