تاریخ : 10 فروردین 3 08:43
3
معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد دارایی قزوین:

بیش از 60 درصد از جمعیت استان قزوین دارای سهام عدالت هستند

  • کد خبر : 215361
  • 30 شهریور 0 12:36
بیش از  60 درصد از جمعیت استان قزوین دارای سهام عدالت هستند
فهیمه لزگی گفت: ۷۶۵ هزار نفر از جمعیت استان قزوین بالغ بر 61 درصد دارای سهام عدالت هستند.

فهیمه لزگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شاخص؛ با اشاره به آخرین وضعیت جاماندگان از سهام عدالت اظهار کرد: رییس جمهور با ثبت نام مجدد جاماندگان سهام عدالت موافقت کردند و منتظر تصمیمات نهایی مسئولین هستیم و اگر این تصمیم نهایی شود ثبت نام افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیسی آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: ثبت نام مجدد برای تمامی افراد امکان پذیر نیست و اطلاعات دقیق زمانی اعلام می شود که مراحل قانونی طی گردد و به صورت دستورالعمل ابلاغ شود.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد دارایی قزوین با اشاره به اینکه الویت ثبت نام با افرادی است که تحت پوشش کمیته امداد هستند؛ ابراز کرد: سود سهام در دوره‌‎های گذشته به شماره شبا حساب ثبت شده در سایت سهام عدالت واریز شده اما از این پس سود سهام فقط به حساب کسانی واریز می‌شود که در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند.

ثبت نام 60 درصد از دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام

لزگی گفت: تاکنون حدود 60درصد از دارندگان سهام عدالت استان در سامانه سجام ثبت‌نام و مابقی افراد نیز برای دریافت سود سال 99 باید در سامانه مذکور عضو شوند.

وی در ادامه افزود: ۷۶۵ هزار نفر از جمعیت استان قزوین بالغ بر 61 درصد دارای سهام عدالت هستند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد دارایی قزوین اذعان کرد: هم اکنون شرایط انتقال سهام افراد فوت شده به وراث امکان پذیر نیست ولی در بزودی سامانه‌‎ای با این مضمون توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی که زیر مجموعه سازمان بورس قرار دارد طراحی و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سهام متوفیان محفوظ است

لزگی با اعلام این خبر که وراث نگران سهم افراد متوفی نباشند، گفت: پس از نهایی شدن طراحی نرم افزار، وراث می‌بایست برای انتقال سهام مدارک لازم از جمله مدرک شناسایی، انحصار وراثت و گواهی فوت را در سامانه بارگذاری کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم در خصوص انتقال سهام فرد متوفی به وراث در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی در پایان بیان کرد: سهام تمامی افرادی که فوت شده اند محفوظ مانده و به محض راه اندازی نرم افزار اطلاع رسانی های دقیق اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215361

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.