تاریخ : 31 فروردین 3 21:12
3
ماجرای ثبت نام مسکن خبرنگاران به کجا رسید؟

ماجرای ثبت نام مسکن خبرنگاران به کجا رسید؟

  • کد خبر : 215394
  • 31 شهریور 0 21:43
ماجرای ثبت نام مسکن خبرنگاران به کجا رسید؟
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تغییر سیستم مدیریتی گفت: رایزنی‌های جدید برای افزایش ظرفیت طرح مسکن خبرنگاران آغاز شده و به همین دلیل فعلا ثبت نامی برای مسکن خبرنگاران نداریم.

به گزارش شاخص،محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران هم گفت: طبق تفاهم نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران که ۹ مرداد ماه بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ارشاد منعقد شد، اخیرا جلسه‌ای با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم که به زودی عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مرحله اول احداث ۱۰ هزار واحد مدنظر قرار گرفت که تا کنون ۹ هزار نفر معرفی شده‌اند و منتظر فهرست ۱۰۰۰ نفر باقی‌مانده هستیم، افزود: هنرمندان و خبرنگاران مشمول این طرح به پروژه‌های در حال احداث یا پروژه‌های جدید معرفی خواهند شد.

محمودزاده با بیان اینکه احتمال افزایش پروژه خبرنگاران تا ۶۰ هزار واحد وجود دارد، گفت: آمادگی خود را برای اضافه کردن ۵۰ هزار واحد به ۱۰ هزار واحد کنونی در طرح مسکن خبرنگاران اعلام کرده‌ایم که بستگی به ظرفیت اعلامی وزارت ارشاد دارد.

او با بیان اینکه پیش‌تر تفاهم نامه‌ای برای مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه بین وزارت راه و وزارت ارشاد با ظرفیت ۱۰ هزار مسکن منعقد شده است، گفت: با تغییر سیستم مدیریتی، رایزنی‌های جدید برای افزایش ظرفیت آغاز شد و به همین دلیل فعلا ثبت نامی برای مسکن خبرنگاران نداریم.

انتهای پیام/1100

منبع: میزان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215394

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.