تاریخ : 06 اردیبهشت 3 16:12
3
احتمال حضور شهاب حسینی در یک سریال نمایش خانگی

احتمال حضور شهاب حسینی در یک سریال نمایش خانگی

  • کد خبر : 215449
  • 03 مهر 0 21:09
احتمال حضور شهاب حسینی در یک سریال نمایش خانگی
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شهاب حسینی به زودی مقابل دوربین یک سریال نمایش خانگی خواهد رفت تا دومین تجربه خود در سریال خانگی اش پس از «شهرزاد» را رقم بزند.

به گزارش شاخص به نقل از هفت صبح؛ بعد از اجرای همرفیق، شهاب حسینی پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال های خانگی داشت. هیچکدام را نپذیرفت و حال گفته می شود او در آستانه عقد قرارداد با ابوالحسن داوودی اســت.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حسینی از تصمیم خود منصرف نشود، به زودی او مقابل دوربین خواهد رفت تا دومین تجربه سریال خانگی خود پس از «شهرزاد» را رقم بزند.

هوتن شکیبا و سحر دولتشاهی دیگر بازیگرانی هستند که برای سریال داوودی با آنها مذاکره انجام شده است.

یکی از چالشهای پیشروی شهاب، به تصمیمات خود او در لحظه آخر برمی گردد که از یک پروژه انصراف می دهد. بعد از فیلم های «رئیس» و «متری شیش و نیم»، «بی همه چیز» مهمترین پروژه ای است که شهاب در لحظه آخر از آن جدا شد. چرایی اش فرع ماجراست اما طبعا این تصمیم های لحظه آخری، هر پروژه ای را دچار چالش میکند.

بعد از هر خبری که از یک پروژه منتشر می شود، احتمال تکذیب از سوی عوامل وجود دارد. خاصه آنکه یک طرف ماجرا شهاب حسینی باشــد که می دانیم اصرار دارد تا زمانی که جلوی دوربین نرفته اســت، خبری رسانه ای نشود. ابوالحسن داوودی و همکارانش هم ترجیح میدهند ســریال را با ســکوت پیش ببرند. از آن سو تا ثبت نشدن قراردادها احتمال جدایی و انصراف و جابه جایی وجود دارد. طبعا در چنین شرایطی، انتشار خبر همکاری با شهاب حسینی توام با واکنش است عجالتا خبری کــه در اختیار هفت صبح قرار گرفته، موثق است.

انتهای پیام/1100

منبع: ستاره ها

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215449

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.