تاریخ : 04 اردیبهشت 3 18:33
3
در پایان معاملات امروز؛

رشد نا چیز بورس؛ شاخص کل به یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد رسید

  • کد خبر : 215524
  • 06 مهر 0 15:00
رشد نا چیز بورس؛ شاخص کل به یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد رسید
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد ۷۰۸ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش شاخص، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه ۶ مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد ۶۱۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحدی قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با رشد ۷۰۸ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان رسید. «پارسان»، «شبندر» و «وغدیر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «کیمیاتک»، «فسبزوار» و «شبندر» سه نماد پر تراکنش بودند.

بازار
شاخص هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۴۰۹ واحد، روی پله ۴۱۹ هزار و ۵۵۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان رسید.

بازار


رشد ۵۳ واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص فرابورس هم با رشد ۵۳ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۸۵۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید.

بازار


نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های پارسان، شبندر و وغدیر به ترتیب با ۱۲۵۹.۸۴، ۸۶۹.۲۳ و ۵۱۹.۶۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. فولاد، رمپنا و فخوز با ۴۳۷.۴۹، ۴۱۸.۰۸ و ۳۸۵.۷۳ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های آریا، زاگرس و شگویا به ترتیب با ۳۶.۶۳، ۲۹.۸۹، ۱۹.۹۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. بپاس، صبا و وسپهر به ترتیب با ۱۹.۷۷، ۹.۹۹ و ۹.۶۲ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه شیمیایی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ 6 هزار و 47 میلیارد تومان به خود اختصاص داد.  فرآورده‌های نفتی، خودرو و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بازار
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ولپارس ، واعتبار و خپوبش بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کدما، سنیر و کپشیر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
بازار

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های سدبیر، تاپکیش و بزاگرس بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فرزین، حسیر و دسانکو بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بازار
برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کمند، پارند و افران و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های کدما، کالا و برکت در فرابورس تهران داشتند.

بازار

بازار
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، شکام و  اراد ۵۰ و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های فرابورس، بپاس و اعتماد در فرابورس تهران داشتند.

بازار

بازار
بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های، پالایش، کیمیاتک و شبندر بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شبندر، خساپا و  وسکرشا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
بازار
همچنین نماد‌های اراد 704، اراد ۶۴۴ و اراد 544 بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی،کرمان و  فجهان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

بازار

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215524

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.