تاریخ : 01 اردیبهشت 3 16:31
3
فرمانده انتظامی قزوین:

19 میلیارد کالای قاچاق در استان قزوین کشف شد

  • کد خبر : 215745
  • 17 مهر 0 10:50
19 میلیارد کالای قاچاق در استان قزوین کشف شد
سردار علی ابراهیمی گفت: با کمک ماموران پلیس در شش ماهه سال جاری 19 میلیارد کالای قاچاق کشف شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سردار علی ابراهیمی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته نیرو انتظامی اظهار کرد: امنیت و احساس امنیت دو مقوله اساسی است که به واسطه حضور نیروی انتظامی در کشور تامین می‌شود.

وی افزود: همکاران نیروی انتظامی با انسجام، ایثارگری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در راستای تامین امنیت جامعه قدم برمی‌دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: امروزه نیروی انتظامی در چشم مردم به عنوان ستون‌های استوار کشور و مظهر رحمت و امنیت شناخته شده است.


ابراهیمی اذعان کرد: در شرایط کرونا که بسیاری از فعالیت‌های سازمان‌ها به صورت دور کاری انجام می‌شد، پرسنل نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی همواره با رسیدگی به 40 هزار پرونده مشغول خدمت رسانی در این حوزه بودند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در بازه زمانی شیوع کرونا یک هزارو 200 نفر از نیروی پلیس به کرونا مبتلا شدند که متاسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: اقدامات لازم در حوزه ترافیکی، کنترل وضعیت، حضور مقتدرانه پلیس در برخورد با متخلفان، تامین آرامش، پاکسازی محلات آلوده و کنترل فضای مجازی از جمله طرح‌های انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با کمک ماموران پلیس در شش ماهه سال جاری 19 میلیارد کالای قاچاق کشف شد.


ابراهیمی تصریح کرد: پلیس هوشمند با سه هدف راهبردی نگر، تحلیلی محور و فناوری محور از چند سال گذشته اجرایی می‌شود و در سال جاری از 15 طرح جدید در این راستا رونمایی خواهد شد.

این مقام مسئول درپایان بیان کرد: طرح پلیس هوشمند سبب صرفه جویی انرژی، افزایش بهره وری، افزایش کنترل مرزها می‌شود و در نهایت خروجی امنیت پایدار را به دنبال دارد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام/1700
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215745

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.