تاریخ : 28 فروردین 3 17:11
3
فرمانده سپاه استان قزوین:

نیروهای مسلح مقتدرانه از حیثیت ایران اسلامی دفاع می‌کنند

  • کد خبر : 215747
  • 17 مهر 0 15:32
نیروهای مسلح مقتدرانه از حیثیت ایران اسلامی دفاع می‌کنند
رستمعلی آتانی گفت: مایه افتخار ماست که در تمامی مرزها نیروهای نظامی مستقل، با دستان پر و چشمان بیدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، به نقل از صبح قزوین رستمعلی آتانی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی اظهار کرد: امنیت یعنی مردم جامعه در تمامی نقاط کشور احساس آرامش داشته باشند که نیروی انتظامی با خدمت رسانی در این حوزه امنیت لازم را محقق کرده است.

وی افزود: ما پاسداران در کنار برادران نیروی انتظامی به مردم قول می‌دهیم که از درب منزل‌هایشان تا مرزها در آرامش باشند تا بتوانند در سلامت کامل به زندگی خود ادامه دهند.

فرمانده سپاه استان قزوین درباره ماموریت‌های شمال غرب کشور عنوان کرد: سپاه پاسداران ماموریت‌های مشخصی از جمله ماموریت دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی به کمک ارتش و نیروی انتظامی را بر عهده دارد.

این مقام مسئول گفت: تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) به مدت دو سال برای تامین امنیت مرزهای شمال غرب در منطقه سردشت حاضر بود و این ماموریت برای اولین بار بعد از دفاع مقدس شکل گرفت.

بسیجیان استان قزوین در مرزهای شمال غرب کشور خوش‌درخشیدند

وی افزود: نیروهایی که وارد منطقه عملیاتی شمال غرب شدند از کادر، پیشکسوتان، سربازان و عمده نیروهای بسیج بودند که توانستند همان دوران پر افتخار دفاع مقدس را در این ماموریت بر پا کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین ابراز کرد: آن چیزی که باید به نسل جوان از آثار این ماموریت‌ها منتقل شود اشتیاق، علاقه و انگیزه نیروهای بسیجی است.

آتانی تصریح کرد: افراد بسیجی بسیاری برای اعزام به ماموریت شمال غرب داوطلب بودند که نهایتا مجبور به انجام گزینش شدیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مایه افتخار ماست که در تمامی مرزها نیروهای نظامی مستقل، با دستان پر و چشمان بیدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

امروز امنیت مرزهای ایران اسلامی در دست پرتوان نیروهای مسلح است

وی تاکید کرد: استان قزوین توفیق داشت در چندین مرحله در این ماموریت دوساله حضور داشته باشد؛ البته در ماموریت‌های قبلی که از سال 90 آغاز شده بود نیز در دو مرحله نیروهای قزوینی در منطقه حاضر بودند.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: خوشبختانه امروزه اتفاقات مشرف بر مرزهای جمهوری اسلامی ایران زیر گام رزمندگان ارتش، نیروی انتظامی و سپاه قرار دارد.

آتانی در پایان عنوان کرد: استان قزوین ماموریت انسداد مرزها و مبارزه با قاچاق را در شمال غرب کشور بر عهده داشت و سردار شهید جعفرخانی یکی از شهدای شاخص قزوین در ماموریت اعزام به شمال غرب است.

انتهای پیام/1700

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215747

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.