تاریخ : 09 فروردین 3 19:02
3
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

مردم قزوین در شور عاطفه‌ها بیش از 6 میلیارد تومان کمک کردند

  • کد خبر : 215804
  • 19 مهر 0 10:38
مردم قزوین در شور عاطفه‌ها بیش از 6 میلیارد تومان کمک کردند
فرزاد فرهادی گفت: گروه‌های مختلف مردم استان با مشارکت در شور عاطفه‌ها که با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" برگزار شد، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

فرزاد فرهادی، معاون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: گروه‌های مختلف مردم استان با مشارکت در شور عاطفه‌ها که با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" برگزار شد، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با اشاره به نقش کمک‌های مردمی در ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند، افزود: کمبود وعده‌های غذایی را می‌توان با غذا‌های کمکی جبران کرد، ولی یک سال محرومیت از تحصیل برای دانش آموز، به راحتی جبران پذیر نیست از طرفی ممکن است آسیب‌هایی را نیز متوجه دانش آموز کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: اگر فرصت تحصیل برای دانش آموزان محروم فراهم شود در واقع به قطع زنجیره فقر کمک کرده ایم چرا که تا زمانی که زنجیره فقر را قطع نکنیم نمی‌توانیم در رفع محرومیت نتیجه کارمان را پایدار بدانیم.

فرهادی در پایان اذعان کرد: مردم نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215804

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.