تاریخ : 01 اردیبهشت 3 15:50
3
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

ناحیه مهرگان نباید درگیر کمبود امکانات رفاهی باشد

  • کد خبر : 215823
  • 20 مهر 0 11:38
ناحیه مهرگان نباید درگیر کمبود امکانات رفاهی باشد
سید علی هاشمی گفت: از مسائل و مشکلات مردم ناحیه شهری مهرگان در حوزه کمبود مراکز تجاری و سایر مسائل اطلاع داریم و اعتقاد ما این است که این منطقه به علت تراکم جمعیت بالا نباید درگیر کمبود امکانات رفاهی باشد.

سید علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: تبدیل شدن ناحیه شهری مهرگان به شهر از سوی اداره کل راه و شهرسازی در حال پیگیری است و مسئولان استان نیز دغدغه مند این موضوع هستند.

وی افزود: استاندار قزوین و مسئولان مربوطه بر این موضوع تاکید کرده‌اند، اما به طور کلی نمی‌توان زمانی برای تحقق آن اعلام کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه ناحیه شهری مهرگان ظرفیت خلق ثروت را دارد، اذعان کرد: به طور حتم پس از تعیین یک مدیر پروژه در این ناحیه شهری و با جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف می‌توان بخش اعظمی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

هاشمی در مورد پاسخگویی به دغدغه‌های مردم ساکن در مهرگان ابراز کرد: ما از مسائل و مشکلات مردم ناحیه شهری مهرگان در حوزه کمبود مراکز تجاری و سایر مسایل خبر داریم و اعتقاد ما این است که این منطقه به علت تراکم جمعیت بالا نباید درگیر کمبود امکانات رفاهی باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از اسفند ماه ۹۹ تاکنون در بخش خدمات روبنایی پنج هزار و ۴۳۲ متر مربع کاربری تجاری به شهرداری محمدیه واگذار شده و حتی یک مجتمع تجاری نیز در این منطقه احداث کرده‌ایم که مراحل واگذاری آن در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در پایان گفت: ساخت و نوسازی مدارس، واگذاری ۲ واحد نانوایی، واگذاری کاربری بهداشتی و درمانی و تلاش برای احداث و راه اندازی دومین کلانتری در این منطقه از موضوعاتی هستند که اداره کل راه و شهرسازی استان در یک سال گذشته آن ها را پیگیری کرده است.

انتهای پیام/1700 / د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215823

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.