تاریخ : 10 فروردین 3 18:11
3
سریال های جدید در راه نمایش خانگی+ عکس

سریال های جدید در راه نمایش خانگی+ عکس

  • کد خبر : 215863
  • 21 مهر 0 20:08
سریال های جدید در راه نمایش خانگی+ عکس
با به پایان رسیدن نیم‌فصل اول سریال «خاتون»، این روز‌ها تنها دو مجموعه «قبله عالم» و «میدان سرخ» درحال پخش در شبکه نمایش‌خانگی هستند، اما قرار است در روز‌های آینده ۳ مجموعه جدید به فهرست نمایش اضافه شوند.

به گزارش شاخص،با به پایان رسیدن نیم فصل اول سریال «خاتون»، این روز‌ها تنها دو مجموعه «قبله عالم» و «میدان سرخ» درحال پخش در شبکه نمایش‌خانگی هستند، اما قرار است در روز‌های آینده ۳ مجموعه «حرفه‌ای»، «خسوف» و «نیسان‌ آبی» به جمع این دو اضافه شوند تا بازار رقابت میان مجموعه‌های جدید باردیگر داغ شود.

پخش «حرفه‌ای» از امروز

اولین قسمت از مجموعه نمایش خانگی «حرفه‌ای» امروز (۲۱ مهر) در پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد.

از نکات جالب توجه این مجموعه حضور زانیار و سیروان خسروی خوانندگان موسیقی پاپ در نقش‌های اصلی است. زانیار خسروی پیش از این تجربه بازی در مجموعه «عشق تعطیل نیست» و فیلم «برف روی کاج‌ها» را داشته است.

در کنار آن‌ها بازیگرانی، چون سارا بهرامی، ماهور الوند، بهاره کیان‌افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و علی مصفا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«خسوف» و یک روایت عاشقانه

سریال «خسوف» ساخته جدید مازیار میری به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان نیز آماده پخش شده و قسمت اول آن ساعت ۸ صبح جمعه ۲۳ مهر به صورت اختصاصی از نماوا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«خسوف» روایتی عاشقانه دارد و امین تاریخ، مینو شریفی، پریا مجللی، پوریا رحیمی‌سام، المیرا دهقانی و سجاد بابایی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

تیتراژ این سریال را محسن چاوشی با ترانه‌ای از حسین غیاثی خوانده است. او پیش از این آهنگ تیتراژ «شهرزاد» را در شبکه نمایش‌خانگی خوانده‌ بود که بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

 سریال «نیسان آبی»منوچهر هادی برای شبکه خانگی

سریال «نیسان آبی» ساخته جدید منوچهر هادی هم از هفته آینده به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

قرار است قسمت اول این کمدی چهارشنبه ۲۸ مهر منتشر شود. حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور و صفر کشکولی، از بازیگران این سریال طنز هستند.

انتهای پیام/1100

منبع: شهرآرانیوز

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215863

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.