تاریخ : 30 فروردین 3 09:29
3
معاون جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد

توزیع بیش از 200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند قزوینی

  • کد خبر : 215874
  • 22 مهر 0 13:00
توزیع بیش از 200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند قزوینی
نادر میرزایی گفت: 250 بسته لوازم التحریر به ارزش 400 میلیون ريال توسط هلال احمر بین دانش آموزان نیازمند قزوین توزیع شده است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

نادر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس دستگیری از دانش آموزان نیازمند با توجه به هدف جمعیت هلال احمر که تسکین آلام بشری است باید مورد توجه قرار گیرد و در همین راستا طرح ملی مهربانی مهر در هلال احمر به اجرا درآمد.

وی افزود: تاکنون 250 بسته لوازم التحریر به ارزش 400 میلیون ريال بین دانش آموزان نیازمند استان قزوین توزیع شده است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

میرزایی در رابطه با این طرح عنوان کرد: حمایت از دانش آموزان محروم جهت ادامه تحصیل با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص سازمان ، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بدین منظور طرح ملی مهربانی مهر در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری به اجرا در آمده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر قزوین در پایان گفت: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین به کمک خیرین و اعضاء جوانان اقدام به توزیع لوازم التحریر مورد نیاز در بین دانش آموزان مناطق محروم استان کرده است که امیدواریم بتوانیم در راستای دستگیری از دانش آموزان مناطق محروم گام های موثری برداریم و خدمات شایسته‌ای در راستای تسکین آلام بشری ارائه دهیم.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215874

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.