تاریخ : 10 فروردین 3 01:59
3
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

تامین آب استان قزوین تعیین تکلیف شود

  • کد خبر : 216661
  • 27 آبان 0 12:35
تامین آب استان قزوین تعیین تکلیف شود
لطف الله سیاهکلی گفت: تامین آب شرب از ده‌ها سال گذشته به مردم وعده داده شده اما نتیجه‌ای حاصل نشده است؛ رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و انتظار داریم اجرای آن تسریع شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، شورای اداری استان قزوین امروز با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)، نمایندگان مجلس استان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

لطف الله سیاهکلی در این جلسه اظهار کرد: تامین آب شرب از ده‌ها سال گذشته به مردم وعده داده شده اما نتیجه‌ای حاصل نشده است؛ رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و انتظار داریم اجرای آن تسریع شود.

وی افزود: در این دوره که استاندار جدید با نمایندگان هم طیف است انتظار همکاری بیشتری داریم و در خدمت به مردم نباید ممیزی نداشته باشیم چراکه باور داریم شهروند جمهوری اسلامی مستحق بهره‌مندی از خدمات نظام است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان قزوین به واسطه همجواری با استان گیلان و بندرانزلی باید به بندر خشک تبدیل شود زیرا ظرفیت لازم را در این بین دارد و بارانداز شهر انزلی است.

پروژه هشتگرد_قزوین تسریع یابد

سیاهکلی تاکید کرد: ادامه پروژه متروی هشتگرد به قزوین نیازمند توجه بیشتر است و استاندار کمک کند این پروژه با سرعت بیشتری پیش رود.

این مقام مسئول اذعان کرد: نداشتن فرودگاه  چالش دیگر استان است و تاکید داریم که امروز فرودگاه مهرآباد مشکلات جدی دارد و ما در منطقه الله آبادآبیک می توانیم بهترین نقطه را برای ایجاد یک فرودگاه مناسب طراحی کنیم.

وی در پایان گفت: باوجودی که قزوین مستعد پشتیبان سایر استان‌های کشور بوده اما در حوزه اقتصاد عملکرد نامناسبی صورت گرفته است و باید در این زمینه تلاش مضاعف توسط مسئولان انجام شود.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216661

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.