تاریخ : 28 فروردین 3 18:35
3
معاون امداد و نجات استان قزوین:

حادثه سیلو موجب مرگ یک کارگر و مصدومیت ۱۲ نفر شد

  • کد خبر : 216665
  • 29 آبان 0 12:26
حادثه سیلو موجب مرگ یک کارگر و مصدومیت ۱۲ نفر شد
حکمت‌الله هاشمی گفت: حادثه ریزش سیلو در روستای لک از توابع آبگرم 12 مصدوم و یک فوتی به همراه داشت و عملیات امداد و نجات در ساعت 6 و 5 دقیقه به پایان رسید و مصدومان از طریق بالابر به خارج از سوله منتقل شدند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به حادثه ریزش سیلو در روستای لک از توابع آبگرم اظهار کرد: در ساعت یک و 23 دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر سقوط کارگران به داخل سیلو به ارتفاع 18 متر به مرکز امداد و نجات هلال احمر استان ارائه شد.

وی افزود: بعد از دریافت اطلاعات اولیه از دهیاری‌ها و مدیر پروژه، نیروهای امدادی امکانات و تجهیزات کامل را به همراه داشته و 9 تیم عملیاتی و فنی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: باتوجه به فروریختن سیلو بر سر 14 نیروی کارگران مشغول کار، پیش بینی می‌شد عملیات آواربرداری صورت بگیرد.

هاشمی با بیان اینکه عملیات آواربرداری با مدیریت هماهنگ صورت گرفت، تصریح کرد: مسیرهای ورودی به سوله بسته شده بود و برای امدادرسانی مجبور شدیم نیروها را توسط جرثقیل به داخل سوله هدایت کنیم؛ سقوط جرثقیل کار را سخت کرده و باید مصدومان را از داخل به خارج سوله منتقل می‌کردیم.

وی ابراز کرد: حادثه ریزش سیلو در روستای لک از توابع آبگرم 12 مصدوم و یک فوتی به همراه داشت و عملیات امداد و نجات در ساعت 6 و 5 دقیقه به پایان رسید و مصدومان از طریق بالابر به خارج از سوله منتقل شدند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: حال عمومی مصدومان حادثه در حال حاضر مساعد است.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216665

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.