تاریخ : 01 اردیبهشت 3 06:43
3
مدیرکل مدیریت بحران قزوین هشدار داد

ورود سامانه بارشی جدید به استان

  • کد خبر : 216696
  • 30 آبان 0 12:10
ورود سامانه بارشی جدید به استان
قدرت الله مهدیخانی گفت: از اوایل وقت روز دوشنبه یک آذر الی ظهر روز سه شنبه دو آذر ماه، با ورود و گذر یک سامانه بارشی در اغلب نقاط استان شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات خواهیم بود.

قدرت اله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: بنا بر هشدار زرد صادره از سازمان هواشناسی، از اوایل وقت روز دوشنبه یک آذر الی ظهر روز سه شنبه دو آذر ماه، با ورود و گذر یک سامانه بارشی در اغلب نقاط استان شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات همراه با پدیده مه و کولاک و وزش باد نسبتا شدید و پدیده رعد و برق همراه با تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: به کشاورزان محترم توصیه می‌شود تمهیدات پیشگیری از خسارت به محصولات کشاورزی را انجام دهند؛ مقتضی است هم استانی‌های محترم هشدارهای صادره را جدی گرفته و از تردد بی‌مورد در جاده‌ها و مسیرهای لغزنده و از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در پایان از مردم قزوین درخواست کرد که حتما خودروهای خود را به وسایل ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، ضد یخ، پتو و لباس گرم و جیره خشک مجهز .کرده و همچنین از ایمنی وسایل گاز سوز و سلامت دودکش‌ها اطمینان حاصل نمایند تا شاهد بروز تلفات ناشی از مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن نباشیم

انتهای پیام/ 1300

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216696

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.