تاریخ : 10 فروردین 3 12:45
3
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین:

توجه ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین به «هفته بسیج»

  • کد خبر : 216701
  • 30 آبان 0 12:00
توجه ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین به «هفته بسیج»
علی رحیمی گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین هفته بسیج را بصورت ویژه ای در برنامه های خود برجسته می کند.

علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: مرکز صداوسیمای مرکز قزوین در برنامه های روزانه زنده و تولیدی خود رویکردی معطوف به فعالیت های بسیج و برنامه های بسیج استان دارد تا مردم بیش از پیش با اقدامات این شجره طیبه آشنا شوند.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز قزوین در برنامه های زنده روزانه خود از کارشناسان و فعالان حوزه بسیج دعوت می کنند تا در برنامه ها حضور یافته و مردم را نسبت به فعالیت های مختلف بسیج آگاه سازند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تاکید کرد: در همین راستا سیمای مرکز قزوین در برنامه های روزانه از جمله «صبح بخیر قزوین، رنگ زندگی، تا آسمان» و برنامه های شبانه «چهلستون، گام تمدن ساز، نشاط، سیب سلامت، سه گام» به این موضوع می پردازد.

رحیمی تاکید کرد: رادیو قزوین هم با برنامه های «شب چره، دیماج، زندگی سلام، تیک تاک و در مسیر بندگی» به هفته بسیج می‌پردازد.

وی ادامه داد: معاونت سیما با پخش فیلم های داستانی، مستند، سخنان رهبری، وله‌های کوتاه در سیما و رادیو قزوین هم با پخش سلسله نمایش‌های رادیویی با موضوع رشادت‌های رزمندگان بسیجی در 8سال دفاع مقدس بصورت اختصاصی به موضوع بسیج و فرهنگ بسیج می‌پردازند.

  1. مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش خبری برنامه ها و رویدادهای هفته بسیج و انعکاس این رویدادها در رسانه، برنامه گفتگوی ویژه خبری را هم در دستور کار داده که این برنامه با حضور فرماندهان بسیج پخش خواهد شد.

رحیمی در پایان گفت: معاونت فضای مجازی هم با تولید چهار ویدئو کامنت از شهید سیدمرتضی آوینی، سردار شهید محمد ناظری و همچنین برگزاری پویشی تعاملی در راستای بصیرت‌شناسی بسیج در ایام پیش رو و با محوریت دریافت آثار مخاطبان و انتشار در بسترهای مجازی و پخش از قاب رادیویی و تلویزیونی شبکه قزوین به استقبال هفته بسیج می‌رود.

انتهای پیام/1700/ د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216701

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.