تاریخ : 30 فروردین 3 08:07
3
رییس کل دادگستری استان قزوین:

موفقیت‌های امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن روحیه بسیجی می باشد

  • کد خبر : 216762
  • 02 آذر 0 10:50
موفقیت‌های امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن روحیه بسیجی می باشد
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و شناخته شدن آن به عنوان یک ابرقدرت در دنیا به واسطه داشتن روحیه بسیجی در میان مردم و مسوولان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، علی شعبانی در نشست شورای راهبردی و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: اگر تقوای الهی در جامعه وجود داشته باشد انسان ها در جامعه دچار مشکلات نمی‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تفکر بسیجی امروز در جهان اسلام گسترش یافته و کشورهای مختلفی به دنبال الگوگیری از این تفکر هستند.

وی افزود: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و شناخته شدن آن به عنوان یک ابرقدرت در دنیا به واسطه داشتن روحیه بسیجی در میان مردم و مسوولان شکل گرفته است.

مقام ارشد قضایی استان گفت: بسیج با شروع مبارزات انقلاب اسلامی تا امروز در برهه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اوج صلابت و اقتدار خودش را به دوستان و دشمنان این مرز و بوم نمایان ساخته است و امروز نیز به کمک دستگاه قضایی آمده و بی گمان کلید حل مشکلاتی از قبیل آسیب های اجتماعی این است که فرهنگ بسیجی در جامعه حاکم باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بر اهمیت هوشمندسازی دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: هوشمندسازی از ارکان اصلی سند تحول دستگاه قضایی به شمار می‌رود. تحقق این امر و توسعه سامانه های برخط موجب کاهش مراجعات حضوری مردم، افزایش سرعت، کاهش اطاله دادرسی و کمک به همکاران قضایی خواهد بود.

در پایان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از بسیجیان استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216762

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.