تاریخ : 09 فروردین 3 11:47
3
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد:

کشف 30 کارتن ماسک غیر مجاز در گشت سیار تعزیرات

  • کد خبر : 216794
  • 03 آذر 0 11:55
کشف 30 کارتن ماسک غیر مجاز در گشت سیار تعزیرات
هوشنگ محمدی گفت: از انبار یک کارخانه تولید مواد شوینده و بهداشتی بازدید و 30 کارتن ماسک که بصورت غیر بهداشتی و بدون مجوز تولید و فاقد بر چسب اصالت کالا یودند، کشف شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، هوشنگ محمدی با اشاره به ادامه گشت‌های تعزیرات استان گفت: در گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی از انبار کارخانه تولیدی شوینده و مواد بهداشتی و بنکداری های عمده عرضه کالاهای اساسی در بویین زهرا بازرسی بعمل می آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: بازرسی ها منجر به کشف 30 کارتن ماسک که بصورت غیر بهداشتی و بدون مجوز تولید و فاقد بر چسب اصالت کالا یودند، شد که پس از ضبط جهت بررسی لازم به دستگاههای کارشناس ذی ربط ارسال شد.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از بنکداری های عمده عرضه کالاهای اساسی در بویین زهرا بازرسی شد و برای 4 واحد صنفی متخلف پرونده جهت رسیدگی تشکیل شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو  که اقدام به قاچاق 1500لیتر گازوییل کرده بود در بویین زهرا کشف شد و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت 400 میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

انتهای پیام/ 2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216794

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.