تاریخ : 10 فروردین 3 13:24
3
سید جواد هاشمی:‌

اگر فیلمم نفروشد در زندان همه را ملاقات می‌کنم

  • کد خبر : 216818
  • 03 آذر 0 17:46
اگر فیلمم نفروشد در زندان همه را ملاقات می‌کنم
سید جواد هاشمی با انتقادی تند از مدیران تلویزیون در تصمیم‌گیری‌های دوگانه برای پخش تیزر گفت: با توجه به بدهی زیادی که دارم چاره‌ای جز اکران فیلم «شهر گربه‌ها» نبود و اگر این فیلم نفروشد احتمالا باید در زندان همه را ملاقات کنم.

به گزارش شاخص،سید جواد هاشمی کارگردان و بازیگر درباره اکران «شهر گربه‌ها» و اینکه چرا در این مقطع – با توجه به تماشاگران محدود در روزهای کرونایی – تصمیم گرفته یک فیلم کودک را در سینماها نمایش دهد؟ با لحنی جدی و گاهی آمیخته به طنزی تلخ بیان کرد:‌

واقعیت این است که چاره دیگری نداشتیم، شرایط ما آنقدر بغرنج شده که نمی‌توانستم کار دیگری جز اکران فیلم بکنم.

در حال حاضر سه فیلم روی دستم مانده، «تورنا دو ۲»، «شهر گربه‌ها ۱» و «شهر گربه‌ها ۲» که در حال تدوین است. «شهر گربه‌ها۱» را مجبورم اکران کنم چون آنقدر بدهکاری دارم که باید به نحوی برای پرداخت آن‌ها اقدام کنم و پرداخت بدهی‌ها نیز منوط به این است که فیلم فروش خوبی داشته باشد و اگر نفروشد در زندان همه را ملاقات می‌کنم.

دل به معجزه الهی بسته ایم

در شرایطی فعلی قائل به معجزه الهی هستیم و از خانواده‌ها می‌خواهم بدانند، همانطور که با فرزندان خود سفر می‌کنند و همانطور که الان در سالن‌های سینما به تعداد فراوان بچه می بینم، بهتر است فیلم‌های مخصوص بچه‌ها را هم تماشا کنند.

البته «شهر گربه‌ها» فیلم خانواده است و مخاطب بزرگسال را هم در برمی‌گیرد. خیلی تلاش کردم فیلم طوری ساخت شود که هرکسی از ظن خود یار من شود. قطعا بخشی از مخاطب فیلم بچه‌ها هستند که اطمینان دارم از چهره‌ها و آهنگ‌های فیلم لذت می‌برند و بخشی هم خانواده‌ها هستند که ماجرای فیلم مورد توجه آن‌ها هم خواهد بود.

تبلیغات شهری برای فیلم

فعلا فقط به دنیای مجازی اکتفا کرده‌ایم چون به اندازه کافی ضرر مالی کرده‌ام و همانطور که می‌دانید هزینه تبلیغات بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان می شود و برای برگشت این پول باید فیلم بیش از یک میلیارد تومان به فروش برسیم؛ به همین دلیل شرایط من بسیار بغرنج است که بخواهم چنین کاری انجام دهم و فکر می‌کنم به جای ناله بهتر است دعا کنیم مردم به تماشای فیلم‌ها بیایند.

هزینه‌های صرف شده برای فیلم

الان یک فیلم معمولی حداقل چهار تا پنج میلیارد تومان بودجه می‌خواهد و فیلم من الان با ۱۰ میلیارد تومان هم قابل تولید نیست چون آن قدر هزینه داشته که اصلا با رقمی کمتر امکان‌پذیر نیست، حداقل سه تا چهار میلیارد تومان بخش ویژوال خرج دارد و مسلم است که «شهرگربه‌ها» فیلمی گران است پس باید ۳۰ میلیارد تومان بفروشد که پول خود را درآورد، اما می‌دانیم که شرایط اینطور نیست.

عدم همکاری تلویزیون برای تبلیغات

به نظرم (مدیران) تلویزیون باید جواب خدا را بدهند؛ اینکه از بودجه بیت‌المال فیلمی را تبلیغ می‌کنند که از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی مجوز گرفته و فیلم دیگری را که آن هم از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی مجوز گرفته، تبلیغ نمی کنند بی‌عدالتی است.

خود من در فیلم «منصور» بازی کرده‌ام ولی چگونه جواب خدا را می‌دهند که برای یک فیلم از بودجه بیت‌المال صرف می‌کنند و به یک فیلم دیگر اصلا نگاه نمی‌کنند؟ من این مسئولان تصمیم‌گیرنده در این مورد را به خدا حواله می‌کنم.

انتهای پیام/1100

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216818

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.