تاریخ : 10 فروردین 3 02:53
3
با حضور اقشار مختلف بسیج ؛

برگزاری همایش با شکوه اقتدار بسیجیان استان قزوین

  • کد خبر : 216827
  • 04 آذر 0 10:13
برگزاری همایش با شکوه  اقتدار بسیجیان استان قزوین
همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج، همایش اقتدار بسیجیان شهرستان قزوین در سپاه صاحب الامر(عج) استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، همایش اقتدار بسیجیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و تجدید میثاق دوباره بسیجیان با آرمان‌های امام راحل و شهدا همزمان با سراسر کشور و با حضور اقشار مختلف بسیج، نماینده ی ولی فقیه و مسئولان استان در محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و سایر شهرستان‌های این استان برگزار شد.

اجرای پروژه‌های بسیج با بیش از ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار در استان

سردار رستمعلی آتانی در همایش شکوه اقتدار بسیجیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: سپاه متعلق به تمام آحاد ملت است و امروز توفیق پیدا کردیم در حضور بسیجیان از نواحی مختلف باشیم و پیام فرماندهی معظم قوا امام خامنه‌ای را دریافت و تقدیم مردم کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: همزمان با سالروز تشکیل بسیج برنامه‌های مختلفی را با مشارکت مردم و مسئولان و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برگزار کردیم.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج ادامه داد: رزمایش جهادگران از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج بود که بیش از یک هزار و ۸۳ گروه در این رزمایش سازماندهی شدند.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: برگزاری رزمایش اقتدار بسیج، افتتاح و بهره‌برداری چند پروژه بزرگ در تراز ملی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

آتانی با بیان اینکه سپاه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اجرای پروژه‌ها مشارکت دارند؛ عنوان کرد: اعتبارات پروژه‌های هفته بسیج در استان قزوین بیش از ۳۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که مردم در تامین بیش از ۶ میلیارد تومان آن مردم مشارکت داشته‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: هدف سپاه دخالت در امور و فعالیت‌های دستگاه‌ها نیست بلکه خوشحالیم فعالیت‌های سخت در مناطق صعب‌العبور و محروم به بسیج واگذار شود؛ در این راستا تامین آب شرب و کشاورزی، ساخت پل و راه‌ها، حل مشکلات حوزه سلامت و اشتغالزایی در مناطق روستایی را بر عهده گرفته‌ایم و با افتخار به مردم خدمت می‌کنیم.

وی یادآور شد: در سال‌ جاری بیش از ۱۶۵ واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل دادیم که علاوه بر ساخت پروژه‌های مسکن در استان قزوین، بخشی از این پروژه‌ها را در استان‌های دیگر نیز اجرا می‌کنیم.

آتانی تصریح کرد: خیرین و مومنان با کمک‌ بیش از ۲۶۰ میلیارد تومانی خود به بسیج و سپاه اعتماد کردند و با افتخار این کمک‌ها را به نیازمندان تقدیم کردیم.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: در کمک به علوم پزشکی تمام تلاش خو د را به کار گرفتیم به طوری که در واکسیناسیون مردم قزوین بیش از ۹۰ هزار نفر نیروی بسیجی را پای کار آوردیم و در پیک پنجم کرونا برای بیش از دوهزار نفر بیمار بستری شده خدمات ارائه کردیم.

وی در پایان گفت: لیست بلندبالای خدمات بسیج همچنان ادامه دارد و آماده‌ایم با اعتماد به خدا، پشتیبانی مردم و تکیه بر توان و افزایش آمادگی‌های رزمی خود، فرامین مقام معظم رهبری را در ایران عزیز و سراسر عالم اجرا کنیم و با شعار«لبیک یا حسین»در اجرای این فرامین اعلام آمادگی می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216827

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.