تاریخ : 09 فروردین 3 19:09
3
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین

همایش کاربردی ترین مهارت قرن جدید برای موفقیت در زندگی و کار در قزوین برگزار شد

  • کد خبر : 216833
  • 04 آذر 0 18:21
همایش کاربردی ترین مهارت قرن جدید برای موفقیت در زندگی و کار در قزوین برگزار شد
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: همایش رایگان کاربردی ترین مهارت قرن جدید برای موفقیت در زندگی و کار در هلال احمر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص؛ تهمینه ابراهیمی اظهار داشت: این همایش که به همت هلال احمر استان قزوین و به صورت رایگان برگزار شد در آن تعداد زیادی شرکت کننده با راه های موفقیت در کسب و کار و بروز خلاقیت و نوآوری آشنا شدند.

وی افزود: این همایش با حضور استاد فراز رجبی مدرس دوره های بین المللی و مشاور ارشد کسب و کار، برای نخستین بار با موضوع موفقیت در زندگی وکار در جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

ابراهیمی عنوان کرد: ارائه راهکارهای مفید در جهت کشف استعدادها و چگونگی استفاده از ابزارها و اهرم‌های موفقیت جهت برداشتن گام‌های بلند در راستای کشف و رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت از مطالب مطرح شده در این همایش بود.

وی افزود: این رویداد با هدف برنامه‌ریزی مغز برای موفقیت، تحول پایدار در زندگی شغلی و اجتماعی، اسرار قرن جدید در زندگی و کار، توسعه کسب و کار و همچنین مدیریت موفقیت برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: این همایش با استقبال جمع کثیری از کارکنان و اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر و حتی دانشجویان مرکز علمی کاربردی هلال احمر مواجه شد که امیدوارم با برگزاری این همایش در هلال احمر پنجره ای جدید در اذهان علاقمندان به دستیابی به موفقیت ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216833

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.