تاریخ : 06 اردیبهشت 3 14:07
3
آیت الله عابدینی:

زمین خواران به دنبال فرهنگ رضاخانی هستند

  • کد خبر : 216856
  • 06 آذر 0 10:11
زمین خواران به دنبال فرهنگ رضاخانی هستند
امام جمعه قزوین گفت: زمین خواران امروز نیز نوچه‌های بی شخصیتی هستند که فرهنگ رضاخانی را دنبال می‌کنند اما بدانند مردم متدین قزوین دست از آنها بر نمی‌دارند.

به گزارش شاخص، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: برای شناخت تقوا و زندگی بر مدار آن باید به پرچم‌داران تقوا، ایمان و احیاگران فرهنگ قرآنی متوسل می‌شویم.

وی با اشاره به نقش مربی در زندگی انسان با تقوا، عنوان کرد: شهید مدرس بسیجی اثرگذار و سیاستمداری فقیه و مبارز بود که نگاه به سیره او به انسان درس تقوا و جوانمردی می‌دهد.

امام جمعه قزوین با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین مبنی بر اینکه در مسیر حق نباید ترسید و حق را نباید رها کرد ادامه داد: امام علی (ع) در حدیث دیگری سیری استفاده از لقمه حرام و خیانت را کوتاه و گرسنگی آن را طولانی می‌داند.

وی افزود: امروز کسانی که در زمین خواری به مردم خیانت کرده و به ناحق زمین‌ها را برای خود کرده‌اند خواهند دید گرسنگی و زجر این خیانت تا قیامت دست از سر آنها بر نمی‌دارد.

آیت الله عابدینی سکوت در برابر خیانت به مردم و بیت‌المال را نیز همانند همان خیانت دانسته و اضافه کرد: اگر می‌دانیم کسی در یک منصبی در حال خیانت به بیت‌المال است و آن کارمند نیز به آن خیانت رضایت می‌دهد، یعنی بدون اینکه چیزی گیر او بیاید در آن کار شریک است و عذاب آن نیز برای او وجود خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رضا خان به عنوان بزرگترین زمین خوار تاریخ این کشور نام برد و عنوان کرد: در کشور کمتر زمین مرغوبی وجود داشت که رضا خان آن را برای خود نکرده بود.

امام جمعه قزوین گفت: زمین خواران امروز نیز نوچه‌های بی شخصیتی هستند که فرهنگ رضاخانی را دنبال می‌کنند اما بدانند مردم متدین قزوین دست از آنها بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به شهادت سرباز وظیفه محرم بیان کرد: خانواده این شهید نشان دادند که در مسیر انقلاب اسلامی و مدافع دین و این کشور هستند و بدون شک شهید انها هم در آخرت جایگاهی والا خواهد داشت.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216856

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.