تاریخ : 06 اردیبهشت 3 10:06
3
رئیس حوزه قضایی الموت شرقی خبرداد:

دستگیری سارقین حین بازدید رئیس حوزه قضایی بخش الموت شرقی

  • کد خبر : 216892
  • 07 آذر 0 10:23
دستگیری سارقین حین بازدید رئیس حوزه قضایی بخش الموت شرقی
رضا محمدی گفت: در راستای اجرای سند تحول قضایی و حضور میدانی برای رسیدگی به معضلات و مشکلات مردم، از روستایی در حوزه ی الموت شرقی که در گلوگاه ورودی بخش قرار دارد، بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار شاخص، رضا محمدی در حاشیه بازدید از روستایی در حوزه قضایی الموت شرقی گفت: در راستای اجرای سند تحول قضایی و حضور میدانی برای رسیدگی  به معضلات و مشکلات مردم به مناسبت هفته بسیج و با توجه به شکایات و درخواست های واصل شده مبنی بر وقوع مشکلات متعدد برای اهالی با حضور بخشدار و فرمانده انتظامی منطقه از این روستا که در گلوگاه ورودی بخش قرار دارد، بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدید ضمن استقرار میز خدمت امکان طرح مشکلات و دغدغه های ساکنین روستا فراهم و نسبت به رفع آن دستورهای قضایی لازم صادر گردید. یکی از مسائل مهم سرقت‌های متعدد و جولان اراذل و اوباش بوده و با عنایت به اینکه این روستا  فاقد هرگونه دوربین مدار بسته می باشد در همان محل با حضور بخشدار و دهیار مقرر گردید به قید فوریت نسبت به نصب دوربین اقدام و همچنین دستورهای لازم به فرماندهی انتظامی بخش مبنی بر حضور و گشت زنی مستمر در روستا صادر گردید.

این مقام قضایی تصریح نمود: تامین امنیت یک از اولویت های اصلی دستگاه قضا بوده و در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم منطقه با مخلان امنیت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

گفتنی است پس از پایان مراسم رئیس حوزه قضایی الموت شرقی به همراه مامورین انتظامی نسبت به گشت زنی در سطح روستا اقدام و تعدادی از سارقان و اراذل و اوباش روستا دستگیر و از محل استقرار آنها نیز بازرسی به عمل آمد که طی آن  اموال مسروقه ، مواد مخدر و مقادیری سلاح، کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216892

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.