تاریخ : 09 فروردین 3 19:49
3
فرمانده نیروی انتظامی قزوین خبر داد:

دستگیری سرشبکه های هزار میلیاردی شرکت هرمی در قزوین

  • کد خبر : 216994
  • 09 آذر 0 12:57
دستگیری سرشبکه های هزار میلیاردی شرکت هرمی در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 4 نفر از سرشبکه های اصلی یک شرکت با بیش از هزار میلیارد کلاهبرداری در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش شاخص؛ سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سرشبکه های یک شرکت هرمی در قالب شرکت سرمایه گذاری خارجی در شهر آبیک ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی مخفیگاه و محل فعالیت متهمان را در شهر آبیک شناسایی کردند، افزود: در ادامه اکیپی از ماموران با مراجعه به محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر، پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه 4 نفر از سر شاخه های اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اعتراف متهم به فعالیت گسترده در زمینه جذب سرمایه گذاری کاذب دراین شرکت هرمی خارجی، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، بیش از 22 نفر از مالباختگان این پرونده که حدود هزار میلیارد ریال تا این لحظه در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده بودند، شناسایی شدند. 

وی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم، تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب برای انجام اقدامات تکمیلی به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شدند. 

سردار ابراهیمی در پایان با بیان اینکه اغلب افرادی که طعمه این باندهای کلاهبرداری می شوند جوانان جویای کار هستند، بر نظارت بیشتر خانواده بر رفتار و عملکرد جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

انتهای پیام /2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/216994

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.