تاریخ : 28 فروردین 3 10:21
3
واکسن کرونا، بیمار زمین گیرشده را از بستر بلند کرد!

واکسن کرونا، بیمار زمین گیرشده را از بستر بلند کرد!

  • کد خبر : 218312
  • 26 دی 0 18:54
واکسن کرونا، بیمار زمین گیرشده را از بستر بلند کرد!
بیماری که زمین گیر شده و قادر به حرف زدن نبود با تزریق دز اول واکسن کرونا بهبود یافت.

به گزارش شاخص،در اتفاقی که می‌توان آن را یک سورپرایز نامید، یک مرد ۵۵ ساله در بستر بیماری پس از تزریق دز اول واکسن کرونا قادر به حرف زدن و راه رفتن شده است. این اتفاق عجیب روز سه شنبه توسط پزشکان محلی در هند مورد تایید قرار گرفت. 

بنا به گزارش Kalinga TV؛ این مرد بیمار زمین گیرشده به تازگی دز اول واکسن کوویشیلد را دریافت کرده بود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی «دولارچند موندا»، ساکن روستای سالگادیه در منطقه بوکارو واقع در ایالت اوتاراکند هند، پس از وقوع یک تصادف و آسیب شدید ستون فقرات به مدت پنج سال در بستر زمین گیر شده بود و قادر به راه رفتن و حرف زدن نبود.

دکتر آلبلا کرکتا، مسئول خانه بهداشت محلی در پیتروار گفت که آقای موندا واکسن کوویشیلد را توسط یک پرستار محلی در تاریخ ۴ ژانویه دریافت کرده بود. یک روز پس از تزریق واکسن اعضای خانواده موندا هنگامی که متوجه شدند او پاهایش را تکان می‌دهد و قادر به صحبت کردن است شوکه شدند.

در همین ارتباط جراح جیتندرا کومار اهل بوکارو از تشکیل یک تیم سه نفره پزشکی برای بررسی بهبودی معجزه آسای موندا که روستائیان آن را معجزه الهی دانسته اند، خبر داد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه عجیب در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز یک زن سالخورده هندوستانی با نام «ماتورابای بیدوه» مدعی شده بود پس از تزریق واکسن کرونا بینایی اش را که از دست داده بود بار دیگر به دست آورده است.

واکسن کرونا

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218312

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.