تاریخ : 28 فروردین 3 14:19
3
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خبرداد:

رهاسازی 135 خودرو توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر

  • کد خبر : 218360
  • 28 دی 0 13:21
رهاسازی 135 خودرو توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: شب گذشته نیروهای عملیاتی استان 135 خودرو رها سازی کرده و به 326 نفر از هموطنان امدادرسانی کردند.

حسن آصفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اشاره به بارش برف و باران طی دو روز گذشته در استان قزوین اظهار کرد: شب گذشته در شرایط برف و کولاک نیروهای هلال‌احمر استان بنا بر وظیفه کمک‌رسانی خود، همراه با دیگر دستگاه‌های امدادرسان با تمام توان خود در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: نیروهای عملیاتی هلال احمر در قالب 17 تیم متشکل از 54 نفر در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان حضور داشتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی و باز بودن تمام محورهای مواصلاتی نیاز به اسکان اضطراری هموطنان نداشته ایم، گفت: شب گذشته نیروهای عملیاتی استان 135 خودرو رها سازی کرده و به 326 نفر از هموطنان امدادرسانی کردند.
آصفی ادامه داد: خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در محورهای مواصلاتی و بخش‌هایی چون گردنه کوهین، اتوبان قزوین رشت، سه راهی نیکویه، الموت شرقی (روستای رزجرد تا رجایی دشت- محور معلم کلایه)، الموت غربی (حد فاصل رازمیان تا روستای آکوجان و روستای هیر) و گردنه بهرام آباد، جاده تاکستان روستای حصار و روستای کهک، اتوبان قزوین زنجان منطقه قره باغ، محور قدیم قزوین رشت (روستای طرازان تا کوگیر) و محور بوئین زهرا گردنه هجیب صورت گرفته است.
حق لطفی در پایان بیان کرد: به هموطنان توصیه می‌شود با توجه به شرایط جوی تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اجبار رانندگان از سلامت فنی خودرو خود اطمینان داشته و زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا برای خود و همکاران هلال مشکل ایجاد نکنند.
انتهای پیام/ 2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218360

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.