تاریخ : 06 اردیبهشت 3 16:22
3
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خبرداد:

فعال سازی 25 کمیته در راستای گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر

  • کد خبر : 218443
  • 02 بهمن 0 17:48
فعال سازی 25 کمیته در راستای گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر
غلامحسین شهسواری گفت: ۲۵ کمیته برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر ایجاد شده و انتظار می‌رود تمامی برنامه‌ها با ماهیت و ارزش‌های دینی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص؛ غلامحسین شهسواری در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه دهه فجر که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از غیرت دینی مردم کشور بوده و همه ساله مردم ایران با وجود مشکلات، توطئه‌ و فتنه‌های داخلی و خارجی همواره برای بزرگداشت آن در صحنه حضور دارند.
وی افزود: امیدواریم در سال جاری برنامه‌های دهه فجر به ویژه در روزهای ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن متفاوت و گسترده‌تر از سالیان گذشته برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: ایام الله دهه فجر سال جاری آخرین دهه فجر قرن حاضر و اولین دهه فجر دولت جدید است و باید از تمام توان و تلاش خود در راستای برگزاری مراسمات باشکوه و متفاوت استفاده کنیم.
شهسواری گفت: انتظار داریم که دستگاه‌ها از فرصت ارزشمند دهه فجر برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی استفاده کنند.
این مقام مسئول ابراز کرد: ۲۵ کمیته برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر ایجاد شده و انتظار می‌رود تمامی برنامه‌ها با ماهیت و ارزش‌های دینی اجرا شود.
وی ادامه داد: در برخی امور باید از ظرفیت مردمی استفاده کرد چرا که همه مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند و این ایام متعلق به تمامی اقشار جامعه است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه حضور مردم شاکله اصلی پیروزی انقلاب بود، اذعان کرد: انقلاب برکات زیادی به همراه داشت بنابراین نباید برای بزرگداشت آن کوتاهی کنیم.
شهسواری گفت: امیدواریم در این ایام با کمک همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی بتوانیم کارهای فرهنگی موثری را انجام دهیم.
این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب باید از امکانات موجود استفاد کنیم تا نگذاریم دشمنان که در این شرایط از ابزارهای رسانه‌ای در جهت توطئه آفرینی استفاده کرده به اهداف خود برسند.
انتهای پیام/۱۷۰۰

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218443

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.