تاریخ : 06 اردیبهشت 3 21:34
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبرداد

اعلام آمادگی مدارس استان برای بازگشایی

  • کد خبر : 218454
  • 03 بهمن 0 10:11
اعلام آمادگی مدارس استان برای بازگشایی
حسنعلی اصغری گفت: طبق ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش تمامی مدارس استان از شنبه به صورت حضوری به آموزش می‌پردارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شاخص، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه‌ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس‌های درس دانشگاه ها و مدارس و برگزاری حضوری آنان را ابلاغ کرده است.
در این ابلاغیه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی (استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) تاکید شده است.
حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شاخص؛ با اشاره آمادگی کامل آموزش و پرورش استان قزوین برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: طبق ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش تمامی مدارس استان از شنبه به صورت حضوری به آموزش می‌پردارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در رعایت کردن پروتکل‌ها و موارد بهداشتی، نظارت‌ها به صورت جدی توسط کمیته مناطق، استان و دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد.
وی افزود: خوشبختانه با توجه به نظارت‌های مستمر برنحوه اجرای پروتکل‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس تاکنون با مسئله‌ای برخورد نداشته ایم و تاکید ما بر آموزش حضوری است.
اصغری با بیان اینکه در بحث بازگشایی مدارس تابع مصوبات ستاد کرونا خواهیم بود، افزود: با توجه به شیوع سویه اومیکرون در سراسر کشور چنانچه در روزهای آتی ستاد مقابله با کرونا تصمیم بر تعطیلی مدارس داشته باشد، به تمامی مراکز آموزشی ابلاغ خواهیم کرد تا آموزش‌ها به صورت مجازی صورت پذیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان ضمن تاکید بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی در مدارس استان گفت: تمامی مدارس موظف هستند با توجه به ظرفیت‌های موجود با رعایت فاصله گذاری شرایط را برای حضور دانش آموزان فراهم کنند تا آنان بدون دغدغه به امور درسی و آموزشی خود برسند.
انتهای پیام/۲۰۰۱

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218454

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.