تاریخ : 10 فروردین 3 17:15
3
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین خبرداد

افتتاح 205 طرح شرکت توزیع نیروی برق در دهه فجر در استان قزوین

  • کد خبر : 218476
  • 04 بهمن 0 10:07
افتتاح 205 طرح شرکت توزیع نیروی برق در دهه فجر در استان قزوین
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 205 طرح صنعت برق در مناطق مختلف استان قزوین به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص؛ مسعود خواجه وند با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهارکرد: همه ساله به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح های عمرانی این شرکت آماده افتتاح می شود تا با بهره برداری از آنها کام مردم از خدمات نظام شیرین شود.

وی بیان کرد: در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها ؛ مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده و همزمان با دهه مبارک فجر، با تلاش بی وقفه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف و شهید پرور استان تعداد 205  پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان در شهرستان های قزوین ، البرز، تاکستان،  بوئین زهرا، آبیک و آوج به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: این طرح ها ر قالب توسعه و احداث، نیرو رسانی، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ و جابجایی شبکه است.

خواجه وند یادآورشد: برای اجرای طرح‌های یاد شده بیش از 453 میلیارد و 846 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: از طرح های یاد شده تعداد 41 طرح در شهرستان قزوین، تعداد 51 طرح در تاکستان، 26 طرح در شهرستان آبیک، 7 طرح در آوج ، 29 طرح در شهرستان البرز، تعداد 24 طرح در بوئین زهرا و 27 طرح نیز در شهر محمدیه به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ 2001

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218476

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.