تاریخ : 10 فروردین 3 12:20
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

جهاد کشاورزی عهده دار کار تولید، توزیع و نظارت بر گندم، آرد و نان

  • کد خبر : 218512
  • 05 بهمن 0 09:27
جهاد کشاورزی عهده دار کار تولید، توزیع و نظارت بر گندم، آرد و نان
نشست‌ صمیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با رییس اتاق اصناف و اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه نشست‌های صمیمانه خود، عصر دوشنبه با رییس اتاق اصناف شهرستان قزوین و اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، فرج‌زاده رییس اتاق اصناف مرکز استان، ضمن عرض تبریک انتصاب رییس جدید سازمان و آرزوی موفقیت برای وی، درخصوص برخی از چالش‌های مرتبط با صدور مجوز نانوایی‌ها، و همچنین توزیع کالاهای تنظیم بازاری مواردی را مطرح کرد.

همچنین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی نیز در این نشست گفت: بر اساس قانون انتزاع و در راستای تولید و توزیع بهتر، کار تولید، توزیع و نظارت بر گندم، آرد و نان به جهاد کشاورزی سپرده شده است.

وی اضافه کرد: در حقیقت موضوع نان از مرحله تولید تا توزیع سر سفره مردم و نظارت به بخش کشاورزی واگذار شده است و ما نیز در جهاد کشاورزی با یک همت جهادی و تلاش شبانه روزی در راستای تأمین و توزیع و نیز کنترل بازار تلاش خواهیم کرد.

افلاطونی به اهمیت توجه بیشتر به بحث کیفیت نان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با یکپارچه شدن نظارت‌ها از مزرعه تا سفره، نان‌هایی مطلوب‌تر و باکیفیت تر به دست مردم برسد.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218512

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.