تاریخ : 06 اردیبهشت 3 04:33
3
در دیدار استاندار قزوین با رئیس سازمان بهزیستی کشور مطرح شد

استان قزوین آمادگی لازم را برای اجرای طرح های کشوری در حوزه بهزیستی داراست

  • کد خبر : 218513
  • 05 بهمن 0 09:48
استان قزوین آمادگی لازم را برای اجرای طرح های کشوری در حوزه بهزیستی داراست
علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص؛ علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با  اعلایی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین گفت: با توجه به اختیارات، وظایف و حجم کارهایی که  سازمان بهزیستی بر عهده دارد از جمله مهم‌ترین سازمان‌ها در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: با توجه به فاصله کم قزوین از پایتخت و ظرفیت های موجود و شرایط مساعد، آمادگی داریم با تعامل بیشتر با این سازمان طرح‌های مناسبی را در حوزه‌های مختلف در استان اجرا کنیم.

در ادامه قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی قزوین بر لزوم اجرای طرح‌های کشوری در استان قزوین در حوزه بهزیستی تأکید کرد.

استاندار قزوین همچنین با علیرضا بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور دیدار کرد.

در این دیدار که پیله ‌فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، معاونین شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور، افلاطونی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان و حسینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان حضور داشتند موضوع تقویت و توسعه شهرک‌های کشاورزی و شهرک‌های گلخانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار قزوین در این دیدار با اشاره به وجود امکانات طبیعی، استعداد کشاورزی و دشت وسیع قزوین گفت: دشت قزوین برای ما بسیار اهمیت دارد و تأکید رهبر معظم انقلاب در سفر به قزوین نیز توجه ویژه به مسائل این دشت مهم بوده که تلاش می کنیم این مهم محقق شود.

وی افزود: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب و اهمیت بخش کشاورزی در قزوین باید با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به احیاء دشت قزوین و توسعه کشاورزی اقدام کنیم.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218513

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.