تاریخ : 31 فروردین 3 19:21
3
کرونا در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

کرونا در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

  • کد خبر : 218542
  • 05 بهمن 0 18:50
کرونا در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان
تست کرونای چهار بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان مثبت شده است و بازیکنان در هتل محل اقامتشان قرنطینه شده اند.

به گزارش شاخص،مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا اعلام کردند که تست کرونای چهار نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان مثبت شده است و این بازیکنان در هتل محل اقامتشان قرنطینه شده اند.

به گزارش فدراسیون فوتبال دکتر فریناز فهیمی پور پزشک تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با توجه به شیوه نامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۷۲ ساعت قبل از هر مسابقه تیم‌های باید تست PCR بدهند. برهمین اساس روز گذشته (دوشنبه ۴ بهمن ماه) از تمام اعضای تیم ملی فوتبال تست کرونا گرفته شد و امروز صبح از سوی مسئولین برگزار کننده مسابقات جام ملت‌های آسیا اعلام شد که تست ۴ بازیکن ایران مثبت است.

او بیان کرد: ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی، مرضیه نیکخواه و فاطمه علیپور، سرپرست تیم تست شان مثبت اعلام شد و در اتاق‌های خود ایزوله شدند. در حال حاضر با توجه به شیوه نامه‌های موجود به مدت ۷ روز این بازیکنان در قرنطینه هستند و از روز چهارم به بعد در صورت عدم وجود علامت، روز هفتم تست مجدد از آن‌ها گرفته می‌شود.

پزشک تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بقیه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و طبق شیوه نامه‌ها در زمان‌های از قبل تعیین شده، اگر علامت دار باشند، از آن‌ها تست PCR گرفته می‌شود. در غیر این صورت اقدامی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

دیروز نیز تست کرونای سیزده بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان هند همگروه کشورمان مثبت شده بود و با تصمیم مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) این تیم از مسابقات حذف شد.

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218542

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.