تاریخ : 31 فروردین 3 08:32
3
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین:

پایان هفته، برف و کولاک ارتفاعات استان را فرا می‌گیرد

  • کد خبر : 218562
  • 06 بهمن 0 17:10
پایان هفته، برف و کولاک ارتفاعات استان را فرا می‌گیرد
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بر اساس هشدار نارنجی اعلام شده از هواشناسی در پایان هفته، برف و کولاک ارتفاعات استان را فرا می گیرد و مردم بایستی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص؛ قدرت الله مهدیخانی گفت: با اعلام هشدار نارنجی صادرشده از سوی سازمان هواشناسی، پایان هفته جاری برف و کولاک ارتفاعات استان قزوین را فرا می گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تصریح کرد: از صبح فردا پنج شنبه هفتم تا روز جمعه ۸ بهمن،  با ورود و گذر  یک سامانه سرد بارشی از سطح استان، شاهد بارش برف و باران در برخی مناطق استان و برف و کولاک به همراه باد شدید و مه گرفتگی در گردنه ها ، محورهای مواصلاتی و  نواحی کوهستانی خواهیم بود. 

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل کاهش دما، در سطح جاده ها و راههای روستایی و گردنه های مرتفع، پدیده یخ زدگی و لغزندگی رخ خواهد داد و احتمال اختلال در تردد وجود دارد.

مهدیخانی یادآورشد: از شهروندان درخواست می کنیم هشدارهای صادره  را جدی گرفته و از تردد بی مورد درجاده ها و مسیرهای لغزنده و نیز صعود به ارتفاعات خودداری  کنند.

وی تصریح کرد: به پرورش دهندگان دام و طیور نیز توصیه می شود نسبت به ذخیره سوخت کافی اقدام کنند تا در این ایام دچار مشکل نشوند.

مهدیخانی بیان کرد: همچنین به فعالان عرصه دام و طیور توصیه می شود نسبت به محکم کردن سازه‌های موقت و سبک و نیز داربستها اقدام کرده و از ایمنی وسایل گرمایشی گازسوز برای جلوگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218562

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.