تاریخ : 31 فروردین 3 00:16
3
استاندار قزوین:

خروج گندم از استان قزوین ممنوع است

  • کد خبر : 220283
  • 31 فروردین 3 00:16
خروج گندم از استان قزوین ممنوع است
محمد مهدی اعلایی گفت:خروج گندم از استان قزوین ممنوع است و به هیچ وجه نباید صورت بگیرد بنابراین نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در این زمینه باید ورود جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، محمد مهدی اعلایی در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار کرد:خروج گندم از استان قزوین ممنوع است و به هیچ وجه نباید صورت بگیرد بنابراین نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در این زمینه باید ورود جدی داشته باشند.

وی افزود: برای تأمین اعتبار خرید گندم اقداماتی در سطح استان صورت گرفته و رایزنی‌های لازم با وزارت جهاد کشاورزی نیز انجام شده است..

استاندار قزوین با اشاره به مباحث مرتبط با حوزه نانوایی‌ها گفت: نظارت در حوزه تخلفات واحدهای نانوایی بر عهده اصناف است و باید در این حوزه برخورد جدی‌تر و اقدامات ویژه‌تری صورت گیرد.

اعلایی  اضافه کرد: قانون برای اصناف اختیارات متعددی در حوزه نظارت مطرح کرده است که متاسفانه اصناف وظایف خود را انجام نمی دهند و در این زمینه اداره صمت باید پاسخگو باشد چرا که این موضوع موجب افزایش مشکلات مردم می شود.

وی ابراز کرد: موضوع نان جزو اولویت‌های استان بوده و باید با ورود جدی و اثرگذار در این حوزه مشکلات را برطرف کنیم و در این راستا در چند هفته گذشته تعدادی از متخلفین حوزه آرد و نان استان قزوین شناسایی شدند که بنا است در آینده نزدیک برخورد قضایی با آن‌ها صورت گیرد.

 استاندار قزوین ازعان کرد: در بحث سهمیه نانوایان اختیارات قانونی وجود دارد و جهاد کشاورزی باید در مدیریت عادلانه سهمیه بازبینی کند.

اعلایی اضافه کرد: فرمانداران در هر کجا که احساس نیاز کردند می توانند با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان نانوایی های سیار را در نقاط مورد نظر مستقر کنند تا هم مشکلات تاحدودی برطرف و هم مردم مداخلات را جهت کنترل وضعیت نان استان از نزدیک مشاهده کنند.

وی در پایان با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌ از واحدهای نانوایی باید هدفمند انجام شود، گفت:: در زمینه شیفت بندی و روزهای تعطیل نانوایان در استان هم باید اقدامات لازم صورت گیرد تا مردم دچار چالش نشوند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220283

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.