تاریخ : 05 اردیبهشت 3 03:30
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد

اجرای طرح هوشمندسازی در نانوایی‌های استان

  • کد خبر : 220331
  • 21 اردیبهشت 1 11:36
اجرای طرح هوشمندسازی در نانوایی‌های استان
رضا افلاطونی گفت:با هدف نظارت و بازرسی دقیق بر واحدهای پخت نان سامانه نظارت هوشمند بر نانوایی استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگاراجتماعی شاخص، رضا افلاطونی در جلسه امنیت اقتصادی که با حضوررئیس کل دادگستری استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: با هدف نظارت و بازرسی دقیق بر واحدهای پخت نان سامانه نظارت هوشمند بر نانوایی استان اجرا می شود.

وی افززود: این سامانه از طریق واحد رشد مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان طراحی و به صورت آزمایشی در نانوایی نیز نصب شده که در آینده نزدیک در کلیه واحدهای نانوایی استان نصب خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در طرح جدید علاوه بر افزایش ساعت پخت نان، تعطیلات نانوایی‌ها از روز جمعه به کل هفته تقسیم می‌شود تا در ایام هفته به ویژه روز جمعه با مشکل عرضه نان مواجه نشویم.

افلاطونی ابراز کرد: در راستای حل مشکل مردم در تامین نان از روز گذشته ۱۴ واحد نانوایی در سطح شهر قزوین با افزایش سهمیه در دو نوبت کاری پخت نان دارند و اگر لازم باشه این واحدها تا ۳۰ واحد افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به اینکه عمده تخلف نانوایی‌ها عرضه خارج از شبکه ، کم فروشی و کیفیت نامناسب نان است، عنوان کرد: ۴ دستگاه نانوایی سیار مدیریت بحران استان آماده پخت نان در سطح استان هستند که یک واحد آن از روز گذشته در شهر مهرگان شروع بکار کرده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه غرفه‌های تعاون روستایی در سطح شهر قزوین آماده توزیع نان بسته بندی هستند، گفت: طی دو ماه گذشته ۱۳۸۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام شده است که در این راستا ۱۰۱ پرونده تشکیل و ۹ واحد نانوایی بعلت تخلف پلمپ شده‌اند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220331

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.