تاریخ : 31 فروردین 3 17:57
3
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی:

طرح انبار گردانی در کلیه سیلوها و انبارهای کشور انجام شد

  • کد خبر : 220332
  • 21 اردیبهشت 1 12:09
طرح انبار گردانی در کلیه سیلوها و انبارهای کشور انجام شد
سعید جلالی‌نیا گفت: با اجرای قانون انتزاع و واگذار وظایف جدید به وزارت جهاد کشاورزی برای اولین بار بعد از انقلاب کلیه سیلوها و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی انبار گردانی شد که با نتایج خوبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سعید جلالی‌نیا در جلسه امنیت غذایی که پیش از ظهر امروز در در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای قانون انتزاع و واگذار وظایف جدید به وزارت جهاد کشاورزی برای اولین بار بعد از انقلاب کلیه سیلوها و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی انبار گردانی شد که با نتایج خوبی همراه بود.

وی افزود: از ابتدای آغاز فعالیت دولت سیزدهم قرارگاه امنیت غذایی بصورت مستمر در وزارت‌ جهاد کشاورزی و استان‌ها تشکیل شده است.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: از ابتدای دی‌ماه طرح راهبردی نظام هدفمندی یارانه کلید خورد و اقدامات و تدابیر لازم برای اجرای درست این طرح انجام شده است.

جلالی‌نیا عنوان کرد: سیاست اولیه این وزارت‌خانه تامین و تولید کالاهای اساسی بود اما پس از هشت سال و اجرای قانون انتزاع تامین، تولید، حمل‌ونقل، توزیع و نظارت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است .

وی ادامه داد: خوشبختانه استان قزوین ظرفیت‌های در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ و سایر محصولات کشاورزی دارد .

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی در پایان گفت: یکی از اقدامات شجاعانه وخوب دولت سیزدهم اجرای طرح مردمی سازی هدفمند یارانه‌ها است که امیدواریم با اجرای دقیق آن کشور از مشکلات اقتصادی عبور کند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220332

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.