تاریخ : 10 فروردین 3 13:18
3
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبیک:

36 هزار هکتار از اراضی شهرستان آبیک تعیین تکلیف شد/ تخریب 22 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی

  • کد خبر : 220336
  • 21 اردیبهشت 1 19:58
36 هزار هکتار از اراضی شهرستان آبیک تعیین تکلیف شد/ تخریب 22 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی
محسن خیرخواه گفت:رصد همه اراضی کشاورزی با استفاده از سیستم کاداستر و مراقبت‌های ماهواره‌ای امکانپذیر است و این نوع نظارت در راستای اجرایی شدن دولت الکترونیک صورت گرفت

محسن خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: در این راستا تعداد 29 پلاک ثبتی بررسی و تصمیم‌گیری قطعی شدو همچنین12 پلاک به مساحت 27000 هکتار در دستور کار کارگروه شهرستانی قرار دارد.

وی افزود: رصد همه اراضی کشاورزی با استفاده از سیستم کاداستر و مراقبت‌های ماهواره‌ای امکانپذیر است و این نوع نظارت در راستای اجرایی شدن دولت الکترونیک صورت گرفت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبیک ابراز کرد: بهره‌برداران و دوستداران طبیعت، ضمن حفاظت از عرصه‌های کشاورزی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی مراتب را با شماره ۱۳۱ مرکز فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان اطلاع دهند.

یک هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آبیک آزاد سازی شد

خیرخواه در ادامه از آزاد سازی یک هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آبیک خبر داد و گفت: در همین راستا؛ تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش زیاران از توابع این شهرستان انجام شد که 12 مورد ديوارکشی در روستای ابراهیم آباد و 2 مورد بنا در اراضی مزرعه فیض آباد زیاران، ۶ مورد استخر به همراه فنس کشی و ۲ مورد دیوارکشی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 22 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان تخریب شده است، گفت: با اقدامات انجام شده مجموعا یک هکتار از اراضی تصرف شده زراعی و باغی این شهرستان آزاد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220336

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.