تاریخ : 10 فروردین 3 19:02
3
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس:

وحید امیری به جام جهانی می رسد

  • کد خبر : 220345
  • 21 اردیبهشت 1 20:31
وحید امیری به جام جهانی می رسد
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از بهبود مصدومیت وحید امیری تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

به گزارش شاخص،مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پزشک معالج امیری اعلام کرد که او قطعا می‌تواند در جام جهانی بازی کند. امیری امروز جراحی می‌کند و فردا از بیمارستان مرخص می‌شود و نزدیک ۳ تا ۴ ماه دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.  

وحید امیری  در بازی با تیم ملی کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی دچار مصدومیت شد و بعد از آن به  اردوی پرسپولیس برگشت و  یک کمیته پزشکی تشکیل شد و پزشکان اعلام کردند که آسیب دیدگی این بازیکن به حدی نیست که نیاز به عمل جراحی داشته باشد و با فیزیوتراپی و آب درمانی طول درمان خود را سپری کرد. البته دیسک کمر امیری در بازی با ذوب دچار پارگی شد و به تشخیص پزشک باید عمل جراحی کند.

قضاوت ها به نفع یک تیم گرفته می شود 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره بیانیه باشگاه گفت: بحث ما با کمیته داوران است زیرا از ابتدای فصل سوت‌های اشتباه و تصمیمات غلط برای ما گرفته شده است. چرا قضاوت‌ها به نفع یک تیم است؟   ما چندین بار نامه به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال کردیم، اما انگار  نمی‌خواهند برای  اصلاح داوری کاری کنند. 

باشگاه پرسپولیس مدعی شده که داوری‌ها از ابتدای فصل به نفع یک تیم گرفته شده است.  همچنین پرسپولیسی‌ها معتقدند که مسئولان فدراسیون فوتبال باید نظارت بیشتری در مورد داوری داشته باشند تا حق تیمشان پایمال نشود.  

آل کثیر تصمیم گرفت که پایش را عمل جراحی کند 

لشگری درباره وضعیت عیسی آل کثیر گفت: آل کثیر مدتی بود که تمرین می‌کرد و با فشار آوردن روی پای خود می‌توانست بازی کند. تیم پزشکی پرسپولیس از روز اول تشخیص داد که رباط صلیبی آل کثیر پاره شده و نیاز به عمل جراحی دارد و در نهایت او تصمیم گرفت که عمل کند.  

عیسی آل کثیر که مدتی پیش رباط صلیبی اش پاره شد بعد از ۴ ماه تصمیم گرفت که پایش را به تیغ جراحان بسپارد و او به مدت ۶ ماه دور از میادین است

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220345

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.