تاریخ : 29 فروردین 3 00:21
3
سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد

برخورد جدی با متخلفین در اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها

  • کد خبر : 220357
  • 22 اردیبهشت 1 11:00
برخورد جدی با متخلفین در اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها
علیرضا حسن‌پورگفت: سازمان تعزیرات حکومتی با افراد سودجو که بخواهند در اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها نابسامانی ایجاد کنند به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

علیرضاحسن‌پوردرگفت‌وگو با خبرنگاراقتصادی شاخص، اظهار کرد: اقدام دولت درخصوص مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدامی است که باتوجه به تاکیدات کارشناسان انجام شده که ممکن است در اجرای این طرح افراد سودجو بخواهند نابسامانی ایجاد کنند اما سازمان تعزیرات حکومتی با اختیارات جدیدی که از مراجع ذیصلاح به آن واگذار شد با این تخلفات به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

وی درباره اختیارات جدید تعزیرات ادامه داد: قبلاً جریمه‌ها بازدارنده نبود و متخلفان حاضر بودند سریع جریمه را پرداخت کنند هم اکنون این جریمه‌ها به مقدارقابل توجهی افزایش یافته است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: همچنین بر اساس اختیارات جدید، متخلفین علاوه بر جریمه بازدارندگی نیز خواهند داشت به طوریکه سازمان تعزیرات می‌تواند علاوه بر جریمه، تابلوی تخلف را در واحد صنفی نصب کرده و یا اگر لازم باشد واحد صنفی را پلمپ کند گرچه ما معتقدیم که تا جای ممکناز این ابزار استفاده نکنیم.

حسن‌پور ادامه داد: نظارت بر بازرسی‌های از بازار در چند روز گذشته با دقت نظر و اختیار بیشتری در حال انجام است و سعی کردیم هیچ واحد صنفی و انباری از بررسی کنار گذاشته نشود.

وی عنوان کرد: براساس برنامه بازدیدهای مشترک، واحد گشت سیار متشکل از۶ تیم مشترک تعزیرات و جهاد کشاورزی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از ۷۷ واحد نانوایی بازدید  به عمل آمد که تعداد ۲۳ گزارش تخلفاتی تنظیم و 4 واحد نانوایی پلمپ شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین ابراز کرد: همچنین در خصوص کنترل بازار کالاهای اساسی شعب سیار تعزیرات حکومتی در ۲ شیفت صبح و عصر به همراه یک واحد گشت نامحسوس، بازار اقلام اساسی مرکز استان را رصد و واحدهای متخلف را شناسایی می‌نماید که طی این عملیات یک انبار بنکداری مواد غذایی با تخلف شناسایی شد.

حسن‌پور اذعان کرد:هم اکنون عمده تخلف محرز در بازار استان فروش اجباری کالای بدون تقاضا به همراه روغن خوراکی می‌باشد که در کنار موضوع نان در اولویت برنامه بازرسی‌های روز آتی خواهد بود.

حسن پور در پایان گفت: اگر هر واحد تولیدی یا صنفی خودسرانه قیمت کالا و خدمات را افزایش دهد با ابزار‌های جدید تعزیرات به طور جدی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/1003/د

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220357

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.