تاریخ : 31 فروردین 3 07:52
3
فرماندار قزوین:

کلیپ غارت از فروشگاه در قزوین صحت ندارد

  • کد خبر : 220359
  • 22 اردیبهشت 1 22:21
کلیپ غارت از فروشگاه در قزوین صحت ندارد
عباس کاظمی با اشاره به تکذیب فیلم منتشر شده توسط رسانه ضدانقلاب با موضوع غارت یک فروشگاه در قزوین گفت: رسانه‌های ضدانقلاب به دریوزگی سوژه افتاده‌اند و از هیچ اقدامی برای التهاب و تشویش افکار عمومی دریغ نمی‌کنند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی شاخص، رسانه‌های معاند و ضدانقلاب همواره تلاش می‌کنند با دروغ پراکنی و فریب اذهان عمومی مردم از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر فرصتی برای دستیابی به اهداف شوم خود دریغ نخواهند کرد.
دقایقی پیش فیلمی با عنوان غارت یک فروشگاه در قزوین توسط شبکه ضدانقلاب با هدف ایجاد التهاب در جامعه منتشر کرده است.
 
در این فیلم افرادی در حال غارت یک فروشگاه مواد غذایی هستند و هیچ‌گونه شواهدی از اینکه این محل در قزوین واقع شده وجود ندارد.
 
در این فیلم افراد با لباس و پوشش زمستانی هستند در حالی که هم اکنون قزوین هوای بهاری داشته و کاملا واضح است که منتشر کنندگان آن بازی خورده‌اند.


عباس کاظمی، فرماندار قزوین دقایقی پیش در ابن باره گفت: همزمان با آزادسازی قیمت برخی اقلام، شاهد این بودیم شهروندان برای تهیه مایجتاج صف کشیده و مشغول به خرید هستند ولی در این روند هیچ‌گونه حادثه‌ای را شاهد نبودیم.
 
وی در ادامه با تکذیب فیلم منتسب به غارت یک فروشگاه در قزوین که توسط کاربران دست به دست می‌شود ، گفت: آرامش کامل در سطح شهر قزوین وجود دارد و در روزهای اخیر و حتی امروز هیچ‌گونه حادثه مشابهی را شاهد نبودیم.
 
کاظمی در ادامه گفت: در فیلم کاملا مشخص است که افراد حاضر در آن پوشش زمستانی دارند که البته با شرایط کنونی آب و هوای قزوین مغایر است.
 
فرماندار قزوین در پایان با تاکید بر اینکه رسانه‌های ضدانقلاب به دریوزگی سوژه افتاده‌اند، افزود: عرضه کالاهای اساسی هرچند با مشکلاتی روبرو بوده ولی بزودی نواقض موجود رفع و دیگر شاهد صف‌های کنونی نخواهیم بود.

انتهای پیام/1003/د
 
منبع: صبح قزوین
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220359

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.