تاریخ : 10 فروردین 3 16:43
3
رئیس پلیس فتا استان قزوین:

عامل ایجاد مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد

  • کد خبر : 220361
  • 22 اردیبهشت 1 22:57
عامل ایجاد مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد
محمد علی فرهودی از دستگیری عامل مزاحمت و تهدید دانش آموز قزوینی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده مزاحمت و تهدید دانش آموز قزوینی در فضای مجازی به پلیس فتا، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای در این خصوص تشکیل و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان مزاحمت در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد، متهم از طریق یکی از پیام رسان‌های فضای مجازی اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت برای شاکی کرده که با توجه به آگاهی مسئولان مدرسه و ادامه دار شدن تهدیدات موضوع از طریق مبادی قانونی پیگیری و به پلیس فتا ارجاع شده بود.

رئیس پلیس فتا استان قزوین ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ فرهودی ضمن تقدیر از مسئولان مدرسه برای ورود به موقع به موضوع مورد شکایت و پیگیری مناسب قضایی در این خصوص، ابراز کرد: یکی از دلائل مشکلات به وجود آمده برای کاربران فضای مجازی به ویژه کودکان و نوجوانان عدم آگاهی لازم آن ها از مضرات این فضا و عدم نظارت کافی والدین در این خصوص می باشد.

این مسئول انتظامی در پایان گفت: کارشناسان پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه مشکل مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220361

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.