تاریخ : 10 فروردین 3 14:25
3
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

تعامل دولت و مردم برای شکوفایی اقتصادی ضروری است

  • کد خبر : 220365
  • 23 اردیبهشت 1 21:25
تعامل دولت و مردم برای شکوفایی اقتصادی ضروری است
سردار محمدرضا نقدی گفت:امروز دولت یک بازنگری سخت در حوزه مدیریت اقتصادی انجام داد بنابراین لازم است همه کمک کنیم تا دولت این تصمیم سخت را شکوفایی اقتصادی برساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در تجمع بزرگ جهادگران فاطمی که در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین با حضور جمعی از بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: شهید بابایی و رجایی الگوی تمام مجاهدان و رزمندگان بوده  وجایگاه شهر قزوین  را نشان می‌دهند وامروز جوانان به واسطه الگوگیری از مکتب این شهدا وارد میدان شده و در گروه‌های جهادی تلاش و ایثار می‌کنند.

وی  افزود: فعالیت جهادی دارای روش و اصول است، احساس مسئولیت فلسفه وجودی گروه‌های جهادی به عنوان جوهر انقلاب است و همه برای بهبود وضعیت موجود مسئول هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دایره مسئولیت ما در هیچ عرصه‌ای ساقط نیست و هرجایی که کاستی و نیازی وجود داشته باشد انسان خود را نسبت به پاسخگویی به آن، مسئول می‌داند.

نقدی با بیان اینکه احساس مسئولیت پایه تفکر جهادی است، ابراز کرد: این تفکر در برابر تفکر مادی غرب قرار دارد؛ انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب استثنایی براساس این تفکر شکل گرفت و دوام انقلاب نیز  بر اساس همین تفکر خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: در فعالیت جهادی، کار برای رضایت الهی بوده و خستگی ندارد؛ گروه جهادی کار را برای خدا انجام‌ می‌دهند و این جریان کشور را به حرکت رو به جلو پیش می‌برد.

شکوفایی اقتصادی در سایه همکاری دولت و مردم شکل می‌گیرد

وی با اشاره به اینکه دشت قزوین یکی از حاصل خیزترین نقاط کشور بوده که نیازمند توجه جدی است، ابراز کرد: دشت قزوین از حاصل‌خیزترین زمین‌‌های کشوراست بنابراین گروه‌های جهادی برای استفاده بهینه از آن باید تلاش کنند  تا یک وجب از این زمین بیهوده باقی نماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: امروز دولت یک بازنگری سخت در حوزه مدیریت اقتصادی انجام داد بنابراین لازم است همه  کمک کنیم تا دولت این تصمیم سخت را شکوفایی اقتصادی برساند.

نقدی با بیان اینکه تولید دانه‌های روغنی باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: امروز باید تلاش کنیم تا برای کشاورزان، تولیدکنندگان و دامداران سودآوری حاصل شود؛ گروه‌های جهادی و مهندسان کشاورزی باید کشاورزان را به سمت نیازهای اساسی کشور هدایت کنند.

وی اظهار کرد: سپاه و بسیج از بدنه مردم بوده که به عنوان یک تشکل در راستای خدمت به جامعه شکل گرفته است و هر کجا که به علت مشکلات پیچیده کاری بر زمین باقی مانده باشد این دو نهاد حضور پیدا کرده تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور نیاز به تحقق جراحی اقتصادی داشت در حالیکه دولت‌های گذشته شجاعت اخذ این تصمیم را نداشتند و این اقدام دولت جای قدردانی دارد.

 نقدی در پایان گفت: کالاهای به اندازه کافی در کشور موجود است و نباید هیچ کمبودی در این راستا احساس شود و لازم است به دولت کمک کنیم تا تصمیم شجاعانه‌ اتخاذ شده را به نتیجه برسد.

انتهای پیام/1003/د

منبع: صبح قزوین

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220365

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.