تاریخ : 01 اردیبهشت 3 14:46
3
معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد

پیش‌بینی اشتغالزایی برای پنج هزار نفر در استان

  • کد خبر : 220431
  • 28 اردیبهشت 1 12:02
پیش‌بینی اشتغالزایی برای پنج هزار نفر در استان
حمیدرضا تبسمی گفت‌:تا پایان سال جاری برای اشتغالزایی برای پنج هزار نفر در بخش کشاورزی این استان پیش بینی و هدفگذاری شده است.

حمیدرضا تبسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، در رابطه با اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی اظهار کرد:تا پایان سال جاری برای اشتغالزایی برای پنج هزار نفر در بخش کشاورزی این استان پیش بینی و هدفگذاری شده است.

وی افزود: این میزان اشتغالزایی در بخش کشاورزی این استان برای شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بویین زهرا هرکدام به میزان یک هزار و ۲۵۰ نفر، آبیک با ۶۰۰ نفر، البرز ۴۰۰ و شهرستان آوج با ۲۵۰ نفر پیش بینی شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد:اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی و تسهیلات خطوط مکانیزاسیون به واحدهای تولید بخش کشاورزی نقش بسزایی در ایجاد اشتغالزایی دارد.

تبسمی ابراز کرد:تعهد اشتغالزایی در سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده و پیش بینی تعهد اشتغال در سال گذشته سه هزار و ۶۸۴ نفر بود که سه هزار و ۷۰۳ نفر مشغول به کار شدند.

وی در پایان گفت:از آنجایی که اشتغالزایی بخش کشاورزی در راستای تولید صورت می‌گیرد، بنابراین با هر میزان اشتغالزایی علاوه بر افزایش بهره وری با توسعه بخش کشاورزی و توان اقتصادی استان روبرو هستیم.

انتهای پیام/1003/د

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220431

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.