تاریخ : 09 فروردین 3 17:50
3
استاندار قزوین:

تعارفات در مسئله سقط جنین کنار گذاشته شود

  • کد خبر : 220438
  • 29 اردیبهشت 1 17:34
تعارفات در مسئله سقط جنین کنار گذاشته شود
محمدمهدی اعلایی گفت:در برخی از حوزه‌ها مانند سقط جنین باید تعارفات را کنار بگذاریم چراکه احساس می شود هنوز با جامعه در این زمینه رودربایستی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، محمدمهدی اعلایی در مراسم آغاز به کار قرارگاه خانواده و جمعیت استان قزوین اظهار کرد: موضوع جمعیت علاوه بر ابعاد اجتماعی، ابعاد فردی و شخصی هم دارد و نباید اشتباهاتی که در گذشته در زمینه حریم شخصی افراد انجام شده، تکرار شود.

وی با بیان اینکه در حوزه جمعیت باید حریم شخصی افراد رعایت شود، افزود: ترویج فرزندآوری و افزایش جمعیت با توجه به اینکه هم مرزی با حریم شخصی افراد دارد باید با یک سیاست‌گذاری مناسب انجام شده و ورود به این موضوعات با ملاحظات مورد نظر انجام شود.

استاندار قزوین بیان کرد: مردم ایران یک جامعه پیشرفته، تحصیل کرده، مطلع و با تحلیل هستند و اگر از روش‌های ترویجی و اقناعی استفاده شود، با موفقیت بیشتری در زمینه جمعیت همراه خواهیم شد.

اعلایی اضافه کرد: حتی برخی از بیان‌های نامناسب در مشوق‌ها موجب تردید در جامعه شود و اگر جامعه تحصیل کرده به درستی اقناع شوند شاید پیشگام‌تر از گذشته در این زمینه ورود کنند.

وی افزود: در برخی از حوزه‌ها مانند سقط جنین باید تعارفات را کنار بگذاریم چراکه احساس می شود هنوز با جامعه در این زمینه رودربایستی وجود دارد، موضوعی که آثار فاجعه‌بار وضعی در جامعه دارد و خیلی از تریبون‌ها و رسانه‌ها باید در این زمینه ورود کنند.

 انتهای پیام/1003/د

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220438

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.