تاریخ : 05 اردیبهشت 3 11:35
3
اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

احتکار 21 تن شکر در یک واحد مسکونی/ یک هزار تن ماکارانی در قزوین کشف شد

  • کد خبر : 220462
  • 31 اردیبهشت 1 18:02
احتکار 21 تن شکر در یک واحد مسکونی/ یک هزار تن ماکارانی در قزوین کشف شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف هزار تن ماکارونی احتکار شده توسط یک شرکت تولیدی در قزوین به ارزش بالغ بر 210 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سردار علی ابراهیمی از کشف هزار تن ماکارونی احتکار شده توسط یک شرکت تولیدی در قزوین خبرداد و اظهار کرد: در راستای مقابله با احتکار و عرضه خارج از شبکه اقلام مصرفی خانوار، بازدید از واحدهای تولیدی این اقلام در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه نماینده سازمان جهاد کشاورزی در بازرسی از انبار یک واحد تولید عمده ماکارونی، هزار تن ماکارونی احتکار شده با قیمت و تاریخ تولید قبل از اجرا شدن طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها در کشور کشف و انبار مذکور پلمپ شد.

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه بررسی ماموران، مدیر این واحد تولیدی احضار و مشخص شد، اقلام دپو شده برای صادرات به خارج از کشور تولید و انبار شده، که با توجه به ممنوعیت صادرات در شرایط فعلی، محموله تولید شده توقیف شد.

 سردار ابراهیمی در پایان ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 210 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با هماهنگی قضائی انجام شده مقرر شد کلیه اقلام موجود در انبار با قیمت قبل از اجرایی شدن طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها با قیمت قبل در بازار توزیع شود.

احتکار 21 تن شکر در یک واحد مسکونی

 سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری 12 بازار  شهرستان قزویناخباری مبنی بر احتکار شکر در یک منزل مسکونی دریافت کردند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل 21 تن و 500کیلو گرم شکر کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

 قاچاق لوازم خانگی در سواری پژو 405

سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین، حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

  وی افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران، بدون توجه به دستور ایست آن‌ها قصد متواری شدن از محل را داشت که در تعقیب و گریز صورت گرفته در حالی که وارد شهر قزوین شده بود متوقف و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو 44 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف چوب قاچاق در آبیک

سرهنگ بهروز لامعی از کشف بیش از 14 تن و 440 کیلو چوب قاچاق در شهرستان آبیک خبر داد و بیان کرد: به دنبال کسب خبری مبنی دپو مقادیر قابل توجهی چوب قاچاق در سه راهی زیارانبررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازرسی از آن 14 تن و 440 کیلو گرم چوب صنوبر و بید جنگلی که فاقد هرگونه مجوز از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر 259 میلیون و 920 هزار ریال برآورد شده است، گفت: توقیف یک دستگاه تریلی از دیگر توفیقات این عملیات بود که به همراه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/1003/د

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220462

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.