تاریخ : 05 اردیبهشت 3 17:57
3
دادستان قزوین خبر داد

تشکیل پرونده قضایی درباره هنجارشکنی در حسینیه امینی‌ها

  • کد خبر : 220497
  • 01 خرداد 1 21:04
تشکیل پرونده قضایی درباره هنجارشکنی در حسینیه امینی‌ها
محمد قاسمی گفت: بر اساس شکایت اداره اوقاف، تولیت حسینیه امینی‌ها تحت تعقیب قرار گرفت و پرونده قضایی علیه وی تشکیل شده همچنین شناسایی عوامل تهیه و انتشار فیلم هنجارشکنانه در دستور کار قرار دارد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: طی روزهای اخیر تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رفتارهای هنجارشکنانه در حسینیه امینی‌های قزوین در فضای مجازی منتشرشدکه موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی شد.

وی افزود: بر این اساس دادستان به عنوان مدعی العموم پیگیری و برخورد با خاطیان و مسببان این امر را در دستور کار خود قرار داد و از سوی دیگر با توجه به موقوفه خاص و تاریخی بودن مکان، اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین به عنوان متولیان امر بلافاصله در قضیه ورود کرده و ضمن تقبیح این اقدام، در نهایت طی بیانیه‌ای قول پیگیری موضوع را دادند.

دادستان قزوین ادامه بیان کرد: بر اساس شکایت اداره اوقاف، تولیت این حسینیه تحت تعقیب قرار گرفت و پرونده قضایی علیه وی تشکیل شده همچنین شناسایی عوامل تهیه و انتشار فیلم هنجارشکنانه در دستور کار قرار گرفت.

قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه این پرونده در مراحل اولیه تحقیقات مقدماتی است، جزئیات و ادامه روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع اصحاب رسانه و مردم شریف قزوین خواهد رسید همچنین مطمئناً با مسببان و متخلفان در هر مقام و موقعیت، قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اخیراً شاهد اقدامات هنجارشکنانه مشابه در برخی دیگر از اماکن تاریخی و تفریحی استان قزوین بودیم، که این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد.

دادستان قزوین در پایان گفت: اینگونه مسائل زیبنده مردم شریف و ولایتمدار استان قزوین نیست و به دستگاه‌های مربوطه هشدار داده می‌شود که نسبت به اعمال نظارت‌های دقیق بر متولیان و بهره‌برداران اقدام نمایند و در غیر این صورت با متخلفین به جهت ترک فعل برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220497

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.